Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دبیر اجرایی یازدهمین ‌جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت : تجلیل از مفاخر کشور یکی از وظایف جشنواره هنرهای تجسمی فجر است. ما امسال در رشته های مختلف ‌هنری و همچنین در حوزه منتقدان و پژوهشگران از مفاخر این حوزه تجلیل خواهیم کرد. ‌

به گفته سلیمانی در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، از پرویز اقبالی هنرمند رشته ‌تصویرگری، یعقوب امدادیان هنرمند رشته نقاشی، قدرالله معماریان هنرمند رشته مجسمه سازی، احمد نادعلیان ‌هنرمندان رشته هنرهای جدید، سید محسن نوری نجفی هنرمند رشته کاریکاتور، احمد عبدالرضایی هنرمند رشته ‌خوشنویسی، جاسم غضبان پور هنرمند رشته عکاسی، مهین افشان پور هنرمند رشته نگارگری، مجید بلوچ هنرمند رشته ‌گرافیک به عنوان مفاحر هنرهای تجسمی تجلیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از منتقدان و پژوهشگران برجسته حمید رضا قلیچ خانی، ‌مجید اخگر، سیامک دلزنده، هادی سیف تجلیل شده و از مرحوم عربعلی ‌شروه نیز به پاس سال ها فعالیت خود در حوزه ‌پژوهش یاد و با حضور خانواده وی از اقدامات وی در طول حیاتش تجلیل می شود.‌

اختتامیه یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ساعت ١٨ روز ١٥ اسفند در تالار وحدت برگزار می شود.

 

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منتقدان محسن سلیمانی پژوهشگران جشنواره هنرهای تجسمی هنر های تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد