Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: ارتباط تنگاتنگی بین نیرو‌های مسلح و دستگاه قضایی وجود دارد و ایجاد برقراری نظم و امنیت در جامعه اولویت اساسی است که در این زمینه این دو سازمان اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، احمد غلامی ظهر امروز  در مراسم تودیع معارفه دادستان نظامی اردبیل اظهار داشت:  امنیت یک نعمت بزرگ الهی است که بستر فعالیت‌های اجتماعی را فراهم می‌کند و در تلاش هستیم این امنیت و اقتدار را به تثبیت برسانیم و در این زمینه جزو کشورهای برتر دنیا بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده و هر چه به دست آورده‌ایم در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح به دست آمده ‌و روز به روز این قدرت گسترده‌تر و روزافزون‌تر می‌شود که در تلاش هستیم این فعالیت‌ها به شکل گسترده تداوم یابد.

سازمان قضایی نیروهای مسلح ‌بوشهر با قاطعیت با جرایم برخورد قانونی می‌کندپیشگیری از جرم؛ دستور کار ویژه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهانوزیردفاع:‌ عملکرد نیروهای مسلح در حوزه مهندسی باید الگو باشد

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: نیروی نظامی کشورمان به برکت ائمه اطهار(ع) به دست آمده و تمام اقدامات انجام یافته نیروهای مسلح با تاسی از امامان به دست آمده و این مجموعه تلاشگر و زحمتکش یکدل و همصدا آماده جانفشانی در راه ولایت و کشور هستند.

غلامی با اشاره به این که ارتباط تنگاتنگی بین نیرو‌های مسلح و دستگاه قضایی وجود دارد بیان کرد: ایجاد برقراری نظم و امنیت در جامعه اولویت اساسی است که در این زمینه این دو سازمان اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند که این مسئله برای ما حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: حفظ سلامت و انضباط اولویت مهم سازمان قضائی است و به دنبال ایجاد عدالت اجتماعی و پایدار در جامعه است به طوری که امکانات عادلانه در بین اقشار جامعه توزیع شود و با توجه به این که قضاوت یک وظیفه سنگین است باید به دور از حب و بغض عدالت اجتماعی در جامعه پایدار شود.

طی این مراسم فرشید ابراهیم نژاد به عنوان دادستان نظامی اردبیل معارفه و از تلاش‌های محسن قریشی تکریم شد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم به نقش مهم این پایگاه در تربیت نیرو‌های متخصص خلبانی و فنی اشاره کرد و گفت؛ سالانه براساس نیاز نیرو‌های مسلح خلبان‌هایی در رده‌های مختلف اموزش‌های لازم را فرا میگیرند.


امیر خاموشی از سطح آمادگی بالای کامل نیروی هوانیروز در مقابله با هر گونه تهدیدی خبر داد و افزود؛ امروز با بکارگیری تجهیرات پیشرفته آموزشی مانند انواع شبیه ساز‌ها موفق به تربیت خلبان‌های ماهر در هر رده‌ای از نیرو‌های مسلح شده ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است