Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@01:18:02 GMT

عذرخواهی برای پیام تبریک روز مهندس به میرحسین موسوی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۶۶۹۸

پیام تبریک معاون سیاسی فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت روز مهندس، برایش دردسرساز شده است. آفتاب‌‌نیوز : روزنامه ایران در ادامه نوشت: هفته گذشته، ابوطالب فرنیا پور معاون سیاسی فرماندار شهریار در صفحه اینستاگرام خود پستی را به مناسبت روز مهندس منتشر کرد و این روز را به مهندس میرحسین موسوی تبریک گفت.
انتشار این پست واکنش افرادی از جمله سید حسین نقوی حسینی، نماینده ورامین، امام جمعه شهریار و نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با بالا گرفتن واکنش‌ها به این پست اینستاگرامی، فرنیاپور چند ساعت بعد این پست را از صفحه اینستاگرام خود پاک و نامه عذرخواهی نیز منتشر کرد؛ اما حاشیه‌های پست اینستاگرامی تمام نشد و به نماز جمعه شهریار هم کشید. 
حجت‌الاسلام موسی سالمی، امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه‌های نماز جمعه خواستار عزل معاون سیاسی فرماندار شد.
این فشارها در نهایت فرماندار شهریار را مجبور به عقب‌نشینی کرد. نورالله طاهری از آخرین تصمیم گرفته شده در خصوص معاون سیاسی خبر داد و اظهار داشت که فرنیاپور باید در اولین فرصت، پست خود در فرمانداری شهریار را ترک کند و بزودی جابه‌جا می‌شود.
با وجود این، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برخلاف فرماندار شهریار بر موضع حمایت از معاون سیاسی این شهرستان ایستادگی کرد.
محسنی‌بندپی اظهارات و اخبار درباره برکناری این مقام دولتی را از اساس غلط دانسته و گفته اگر بنا باشد کسی وی را عزل کند، آن شخص من هستم. اقدامی برای برکناری معاون فرماندار شهریار انجام نداده‌ام و خبرهای منتشر شده دروغ است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: میرحسین موسوی پیام تبریک روز مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است

مسعود اکبری باقرآباد معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور ادامه داد: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است