Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:46:07 GMT

حسینی: گل بد خوردن تبعات دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۶۸۰۱

حسینی: گل بد خوردن تبعات دارد

مجتبی حسینی می گوید تیمش در دو سه بازی اخیر گل های بچه گانه ای دریافت می کند و باید برای رفع این مشکل روی تمرکز بازیکنانش بیشتر کار کند.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک خانگی برابر مس رفسنجان در ورزشگاه انقلاب کرج در نشست خبری حاضر شد و در مورد بازی گفت: ما می دانستیم که این بازی، بازی سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال مس رفسنجان هفته قبل توانسته بود تیم صدرنشین را با 4 گل شکست دهد. خوشبختانه بچه های ما با تمرکز خوبی وارد مسابقه شدند ولی چون ما هفته قبل بازی نکرده بودیم، بازیکنان از شرایط بازی فاصله گرفته بودند.با این حال نیمه دوم گل زدیم و بازی را در دست گرفتیم ولی بی تجربگی کردیم و یک گل خوردیم.


وی در مورد اینکه میشو کریستوویچ هم در نشست خبری از عملکرد تیم گل ریحان و تسلط آنها بر بازی تمجید کرده بود، توضیح داد: ما بچه هایمان از لحاظ فوتبالی خوب بازی می کنند. ولی در دو سه بازی اخیر بی تجربه عمل می کنیم؛ یک مقدار از فرصت ها خوب استفاده نمی کنیم و گل بد می خوردیم. خب گل بد خوردن تبعات زیادی دارد. امیدوارم در 7 بازی باقی مانده شرایط را برگردانیم.


حسینی در مورد اینکه چمن ورزشگاه انقلاب کرج در ظاهر خوب است ولی آیا واقعا کیفیت مناسبی دارد، عنوان کرد: نه چمن کیفیت خوبی ندارد. ما اینجا در بارندگی چند بازی سنگین انجام دادیم. ظاهرا تیم های دیگر هم بازی کردند. واقعا چمن اینجا ما را اذیت می کند. تیم ها در خانه ما عقب می نشینند و فضاها را می بندند و اگر ما می خواهیم بازی با سرعت روی زمین انجام دهیم ، احتیاج به چمن خوب داریم که الان پستی و بلندی زیاد دارد.


در نهایت سوال آخر از حسینی در مورد دیدارهای باقی مانده بود و اینکه چقدر امیدوار به لیگ برتری شدن تیمش است که او پاسخ داد: باید به ادامه مسیر امیدوار باشیم. نباید امتیازات را به راحتی از دست بدهیم. دو هفته است که گل های بچه گانه می خوریم. باید از لحاظ تمرکزی روی تیم بیشتر کار کنیم. امیدواریم و امیدوارم در بازی های پیش رو نتایج بهتری بگیریم و شرایط را برگردانیم.

مجتبی حسینی دسته یک گل ریحان البرز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی دسته یک گل ریحان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای چینی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • در زمستان پیاز سبز بخورید!
  • آنروا: حمله به رفح تبعات ویرانگری دارد/ تا حد امکان می‌مانیم
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟