Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - دفاع راست اسپانیایی رئال مادرید اعتراف کرد که شکست خانگی در ال‌کلاسیکو رؤیای تیمش برای قهرمانی در این فصل لالیگا را بر باد داده است. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی کارواخال می‌گوید که باخت یک بر صفر شب گذشته (شنبه) رئال مادرید در خانه‌اش مقابل بارسلونا در هفته بیست‌وششم لالیگا پایان‌بخش امیدهای تیم پایتخت اسپانیا برای قهرمانی در این فصل لالیگا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخت رئال مادرید فاصله میان این تیم و بارسلونای صدرنشین را به 12 امتیاز افزایش داد و شانس صعود به رده دوم را هم از کهکشانی‌ها گرفت.

دنی کارواخال گفت: این هفته برای رئال مادرید هفته بسیار سختی بود. ما در صعود به فینال (جام حذفی) ناکام ماندیم و عملاً کورس قهرمانی لالیگا را هم واگذار کردیم و باید واقع‌بین باشیم. من فکر نمی‌کنم که برای این بازی ناآماده بودیم یا اینکه در بازی‌های خانگی ضعیف‌تر باشیم، اما فوتبال همین است. ما تا پایان تلاش‌‌مان را انجام دادیم، اما حریف باانگیزه‌تر بود و به هدفش هم رسید.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

سومین شکست رئال مادرید در چهار ال‌کلاسیکوی فصل جاری، به اتلتیکومادرید رده دومی این فرصت را می‌دهد که با پیروزی در بازی امشب خود در خانه رئال سوسیه‌داد جایگاهش را در رده دوم جدول تثبیت کند و فاصله‌اش را با رئال مادرید به پنج امتیاز افزایش دهد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و کادیز هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا مغلوب خیرونا شود.

اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و شکست بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند.

به همین دلیل سفیدپوشان پس از پیروزی برابر کادیز در برنابئو خواهند ماند تا نتیجه بازی خیرونا و بارسلونا را دنبال کنند. البته در صورتی‌که بارسا برنده بازی شود هم رئالی‌ها نمی‌خواهند از جشن چشم‌پوشی کنند و یک مهمانی کوچک بین بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

دو فصل پیش هم رئال در بین بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. این تیم ۳۰ آوریل با پیروزی برابر اسپانیول ۴ روز قبل از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند