Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی با بیان اینکه دشمن انواع فشار و روش را برای تضعیف مقاومت به‌کار گرفته است گفت: امروز پرچم مقابله با نظام سلطه در دستان گفتمان مقاومت قرار دارد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، حسین اکبری امروز در گردهمایی و همایش بزرگ بانوی مقاومت تبیین و نقش زنان در بیانیه گام دوم انقلاب بانوان فعال در ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در مجتمع رفاهی متل بانک ملی بابلسر اظهار داشت: چهل سال پیش نیمی از کشورهای جهان  برای تامین امنیت و نیم دیگری برای تامین ارزاق و زندگی خود تحت سلطه و سیطره آمریکا قرار داشتند که انقلاب اسلامی ایران متولد شده که یک درس از حماسه عاشورا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه ها و ارزش های اسلامی و برگرفته از در واقعه کربلا بوده و با شعار نه غربی نه شرقی و با رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی ادامه داد: وقتی یک اندیشه متفاوت از اندیشه متخاصم در جهان تشکیل می‌شود تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند تا دین در عرصه سیاست ورود پیدا نکند و نقطه شاخص آن، جنگ تحمیلی 8 ساله بوده که تمام امکانات و ادوات برای مقابله با انقلاب اسلامی نوپا در اختیار صدام قرار گرفت.

لبیک جوانان جبهه جوانان مقاومت به امام خامنه‌ای در تحقق گام دوم + کلیپآیت‌الله سعیدی: برخی مسئولان در درس مقاومت باید به ملت اقتدا کنندامام خامنه‌ای در دیدار بشار اسد: حمایت از سوریه را حمایت از مقاومت می‌دانیم و به آن افتخار می‌کنیم

اکبری افزود: بعد از کمونیست و لبیرالیسم گفتمان انقلاب اسلامی سومین گفتمان حاکم در جهان بوده که پس از فروپاشی شوروی اگر انقلاب اسلامی نبود امروز تمام اسلام از بین رفته بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست تمام معادلات جهانی را تغییر دهد، خاطرنشان کرد: اگر گفتمان انقلاب اسلامی نبود اسلام در سیطره آمریکا قرار می گرفت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی با اشاره به اینکه نظام سلطه جهانی، نژادپرستی و تکفیر به عنوان سه تهدید مهم علیه بشر محسوب می شود، تصریح کرد: امروز پرچم مقابله با نظام سلطه در دستان گفتمان مقاومت قرار دارد.

اکبری با بیان اینکه دشمن از تمام توان خود استفاده می‌کند تا گفتمان مقاومت را تضعیف کند، تاکید کرد: قدرت مردم ما موشک نیست بلکه اعتقادات و ایمان راسخ آنها بوده و این روحیه باید به عنوان یک فرهنگ در میان آحاد مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان ترویج شود.

وی تصریح کرد: بیان مسایلی نظیر مذاکره هسته ای، قدرت منطقه ای، حذف فناوری های موشکی کشور و فشار اقتصادی به مردم فقط برای تضعیف گفتمان مقاومت بوده و دشمن هیچ نتیجه ای از این فشارها نخواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، پیام تشکر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از تلاش‌ها و نوآوری‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، هفته گذشته به اطلاع اعضای این مجموعه رسید.

در توضیحات تکمیلی این خبر آمده است:

مسؤولان این مجموعه در اسفند ماه سال گذشته (۱۴۰۲)، گزارش مکتوبی از وضعیت و اقدامات دفتر مطالعات و نیز فهرستی از ایده‌هایی که در صورت پشتیبانی سازمان‌های فرهنگی حاکمیتی، امکان پیگیری و به ثمر رسیدن در حسینیه هنر را دارند، خدمت مقام معظم رهبری تقدیم کردند.

آیت الله خامنه ای در حاشیه این گزارش مرقوم فرموده اند: «از تلاش‌ها و نوآوری‌های این جوانان عزیز تشکر کنید.»

پیام تشکر مقام معظم رهبری، هفته گذشته طی تماس تلفنی حسین محمدی، به اطلاع اعضای دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب رسید.

محمدی سال گذشته نیز، پیام خشنودی و تشکر رهبر انقلاب از انتشار ۲ کتاب انتشارات راه یار با عناوین: «ایام سبزوار» و «شهیدآوردند …» را اطلاع رسانی کرده بود.

رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «سرباز روز نهم» نیز یکی دیگر از رویدادهای فرهنگی مرتبط با آثار دفتر مطالعات در سال گذشته بوده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دی ماه ۱۴۰۱، در دیدار با مسؤولان حوزه هنری انقلاب اسلامی، از جشنواره مردمی فیلم عمار به عنوان یک نمونه خوب در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی یاد کردند.

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۶ با انتشار مجله راه، فعالیت خود را با هدف ایجاد هم افزایی میان چهار ضلع هنر، اندیشه، رسانه و فرهنگ انقلاب اسلامی آغاز کرد.

اینک با گذشت پانزده سال از تأسیس این مجموعه فرهنگی، «جشنواره مردمی فیلم عمار»، «مدرسه سینمایی اندیشه هنر (ماه)»، سامانه «عماریار»، «واحد اکران مردمی عمار»، «خانه هم‌بازی»، «باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی»، «مدرسه راه»، «واحد تاریخ شفاهی» و «انتشارات راه‌یار» ذیل این تشکل فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 6098614 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است