Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@03:07:53 GMT

بن عطیه: روی آسیا تمرکز کردیم تا قهرمان شویم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۸۳۷۵

خرید گران قیمت و پرسروصدای قهرمان قطر از تمرکز روی لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به عنوان قهرمانی خبر داد.به گزارش بلاغ،مهدی بن عطیه مدافع ملی پوش مراکشی با قراردادی وسوسه کننده و سرسام آور از باشگاه یوونتوس جدا و راهی دوحه شد تا در کنار یوسف العربی دو مراکشی الدحیل در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن که در تصمیمی غیرمنتظره و تنها به خاطر پیشنهاد نجومی و وسوسه کننده مالکان الدحیل ترجیح داد در 31 سالگی فوتبال اروپا را رها و مسافر دوحه شود از جمله ستاره هایی است که طرفداران زیادی در فضای مجازی دارد. بن عطیه در فاصله دو روز تا آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان و رویارویی با استقلال ایران با انتشار پستی جدید در صفحات مجازی خود از اهداف خود و هم تیمی هایش در آسیا رونمایی کرد.


کاپیتان تیم ملی مراکش با انتشار تصویری از آخرین جلسه تمرینی الدحیل نوشت:« از حالا روی آسیا تمرکز کردیم تا قهرمان شویم». پست جدید بن عطیه بازتاب گسترده ای در بین فوتبالدوستان قطری همین طور رسانه های دوحه داشت تا جایی که بسیاری از کارشناسان این کشور مدعی شدند حضور این بازیکن در قلب دفاع الدحیل می تواند برگ برنده قهرمان سه گانه قطر برای رسیدن به آرزوی بزرگ مالک باشگاه و امیر قطر در راه تاج گذاری دوباره در قاره کهن باشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا

تیم فوتسال پالما اسپانیا با برتری برابر بارسلونا، برای دومین سال متوالی، قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش ایسنا، در فینال لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتسال پالما اسپانیا به مصاف بارسلونا رفت و توانست با نتیجه ۵ بر یک حریفش را شکست دهد و برای دومین سال متوالی، قهرمان اروپا لقب بگیرد.

پالما ابتدا با یک گل عقب افتاد اما در ادامه با توانست دو گل به ثمر برساند و نیمه نخست را برنده به رختکن برود. در نیمه دوم پالما موفق شد ۳ گل را به ثمر برساند تا با پیروزی ۵ بر یک قهرمان اروپا شود.

در این دیدار مسلم اولادقباد برای تیمش دقایقی به میدان رفت اما حسین طیبی این دیدار را به علت مصدومیت از دست داده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • امیدهای ژاپن قهرمان آسیا شدند