Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین حریف ذوب آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نماینده عراق خواهد بود.

طرفداری- در چارچوب هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ذوب آهن و الزورای عراق از گروه A این مسابقات به مصاف هم می روند.

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا
ذوب آهن اصفهان-الزورا عراق
اصفهان-ورزشگاه فولادشهر
دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت 19
داوران: فو مینگ با کمک هو ویمینگ و وانگ دکسین

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

پیش بازی

دو تیم ذوب آهن اصفهان و الزورای عراق در نخستین دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن اصفهان که در لیگ برتر ایران شرایط خوبی ندارد، امیدوار است که در لیگ قهرمانان آسیا به همراه علیرضا منصوریان که سابقه نسبتا خوبی در این مسابقات دارد به موفقیت برسد. ذوب آهن در لیگ برتر ایران در 18 بازی که انجام داده است، 2 پیروزی، 7 شکست و 9 تساوی داشته است. آن ها همچنین آمار 12 گل زده و 21 گل خورده را نیز به ثبت رسانده است. ذوب آهن هم اکنون با 15 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند.

شاگردان علیرضا منصوریان که به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودند در این مرحله ابتدا الکویت کویت را 1 بر 0 شکست دادند و پس از آن در یک بازی زیبا با نتیجه 3 بر 2 الغرافه را شکست دادند و راهی مرحله گروهی شدند.

در آن سوی میدان الزورای عراق به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شدند. آن ها به عنوان قهرمان عراق راهی این رقابت ها شدند. الزورا در لیگ عراق با 36 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارند. آن ها 10 پیروزی، 6 تساوی و 2 شکست داشته اند و 26 گل زده و 18 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند.

دیگر بازی گروه A لیگ قهرمانان آسیا میان النصر عربستان و الوصل امارات برگزار خواهد شد.

نشست خبری مربی و بازیکن ذوب آهن

علیرضا منصوریان: نفر به نفر الزورا را می‌شناسیم؛ شاید اگر آسیا نبود، در لیگ بیشتر به مشکل می‌ خوردیم

قاسم حدادی فر: امیدوارم از گروه‌مان در آسیا صعود کنیم؛ آماده رویارویی با الزورا هستیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!

ورزش سه نوشت: در حالی که صبح امروز مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، در هنگام اهدای جوایز و تقدیر از ورزشکاران روی استیج، اتفاق عجیبی رخ داد.

البته این اتفاق زمانی افتاد که رئیس جمهور سالن را بعد از اهدای جوایز قهرمانان چند فدراسیون ترک کرده بود. وزیر ورزش روی استیج به نمایندگی حاضر بود و جوایز قهرمانانی که برای عکس انداختن روی سن می‌رفتند را تقدیم می‌کرد.

از فدراسیون ووشو دعوت شد که روی استیج برود که از بخش بانوان شهربانو و الهه منصوریان روی استیج حاضر شدند. در حالی که خواهران منصوریان چند ثانیه‌ای را با وزیر ورزش به صحبت پرداختند، ناگهان شهربانو منصوریان به حالت قهر و در هنگام عکس انداختن استیج را ترک کرد.

با این حال الهه منصوریان و سایر قهرمانان ووشو روی استیج ماندند و حتی به همراه رئیس فدراسیون خود چند ثانیه‌ای دغدغه‌های خود را با کیومرث هاشمی مطرح کردند.

در تصاویر مشخص نبود دلیل قهر شهربانو منصوریان چه بوده، اما احتمالا پاسخ کوتاه وزیر ورزش به درخواست آن‌ها هنگام حضور روی استیج، به مذاقش خوش نیامده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد