Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@04:42:23 GMT

درخشش مازندرانی‌ها در جام کشتی دانکلوف بلغارستان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۸۹۳۵

درخشش مازندرانی‌ها در جام کشتی دانکلوف بلغارستان

حسن یزدانی و رضا یزدانی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان دو مدال طلا و برنز کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،در وزن 86 کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر دومینیک ابونادر دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از لبنان را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در دور دوم مقابل احمد ماگامایف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

قهرمان المپیک ریو در این مرحله روسلان عبداله یف از روسیه را با نتیجه 11 بر صفر شکست دارد و در دیدار نیمه‌نهایی نیز با نتیجه 11 بر یک از سد بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از کشور اسلواکی گذشت و راهی دیدار فینال شد.

در فینال نیز حسن یزدانی توانست علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از کشور بلاروس را با نتیجه 16 بر 5 شکست دهد و مدال طلا را از آن خود کند.

رضایزدانی دیگر کشتی‌گیر جویباری عضو تیم ملی حاضر در این رقابت‌ها در وزن 97 کیلوگرم در دور اول مقابل آبراهام کونیدو از ایتالیا با نتیجه 10 بر 6 به پیروزی رسید.

وی در دور دوم با نتیجه 11 بر 2 ماگومدگادجی نوروف از مقدونیه را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 9 بر یک فاتح یاشارلی از ترکیه را از پیش‌رو برداشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

رضایزدانی در این مرحله در مصاف با والری آندریتسف دارنده مدال نقره المپیک 2012 و برنز جهان از اوکراین با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

یزدانی در رده‌بندی توانست با نتیجه 8 بر 4 ایگور اوسیان نیکوف دارنده مدال برنز امیدهای جهان از روسیه را مغلوب کند تا اولین مدال خود پس از مدت‌ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت را به دست آورد و مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند.

گفتنی است پرویز هادی کشتی‌گیر وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در این رقابت‌‌ها با پیروزی در فینال به مدال طلا دست یافت و مصطفی حسین خانی به‌عنوان پنجم وزن 74 کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی

معین تقوی و صدیقه دریایی ۲ ووشوکار مازندرانی در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو چین به مدال طلا دست یافتند.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ ووشو با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند

صدیقه دریایی آملی ملی پوش وزن ۶۵ کیلوگرم بانوان توانست با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب مدال طلا شود.

سید معین تقوی ملی‌پوش ایران هم در وزن ۹۰- کیلوگرم مردان، در فینال مقابل حریفش به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد. او در دیدار نهایی حریف خود را ناک‌اوت کرد.

کیوان شیرآقایی مربی قائمشهری هدایت تیم ملی ووشو ایران را در این مسابقات بر عهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی