Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر14امام حسین(ع) از اصفهان سردار مجتبی فدا عصر امروز در مراسم معارفه معاون هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین (ع) با اشاره به حادثه تلخ تروریستی جاده خاش زاهدان اظهار داشت: آمریکا و غربی‌ها محاسن جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار گرفته‌اند که سلامتی و امنیت از مهم‌ترین محاسن انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خدشه‌دار کردن امنیت چه در مرزها و چه در داخل شهرهای بزرگ یکی از اهداف اصلی دشمن به حساب می‌آید و در صورت عدم وجود امنیت در شهرها آرامش، تحصیل، زندگی و نظم و انظباط از بین می‌رود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) ادامه داد: دشمن تحرکات بسیار زیادی در ماه‌های اخیر از قبیل حملات تروریستی در شهرهای جنوبی ما انجام داد و در آخرین ضربه  به صورت کاملا ناجوانمردانه اتوبوس حامل رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) را مورد هجوم خود قرار داد.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها پس از جلسه‌ای با سران تروریست‌ها در شمال کشور عراق به آن‌ها اعلام کردند که به جز هواپیما و هلی‌کوپتر سایر تجهیزات نظامی را در اختیارتان قرار می‌دهیم و همچنین کنفرانس ورشو با هدف هماهنگی و رسیدگی به گروه‌های تروریستی برگزار شد.

فدا خاطرنشان کرد: هر ساله در ایام مختلف سال گروه‌های تروریستی برنامه‌های مختلفی را برای انجام عملیات‌های انتحاری مختلف در شهرهای بزرگ ایران از جمله مشهد، قم و اصفهان برنامه‌ریزی می‌کنند که بایستی در مقابل برنامه‌های دشمن هوشیار باشیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به این‌که امثال چنین حادثه‌هایی ما را هوشیار تر از گذشته می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمنان از کوچکترین روزنه به دنبال ضربه زدن هستند که در این راه بایستی با افزایش هوشیاری در مقابل خطرات احتمالی از سوی دشمنان خود را مجهز کنیم.

وی با بیان این‌که نام و آوازه لشکر 14 امام حسین (ع) شناخته شده است، بیان کرد: شهادت جمعی از رزمندگان اسلام باید چراغ راهی باشد تا به موضوعات به ویژه مسائل امنیتی توجه ویژه‌ای شود؛ در ادامه نیز بایستی با همپوشانی و بررسی موانع و مشکلات موجود آن‌ها را به خوبی مدیریت کنیم.

فدا با بیان این‌که سرهنگ امینی با پیگیری‌های به عمل آمده با ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان معاون هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین (ع) منصوب شد، گفت: معاون هماهنگی بایستی با هماهنگی با ستاد سپاه صاحب‌الزمان، فرماندهی و جانشین لشکر 14 امام حسین (ع) پیش‌بینی‌ها لازم را انجام دهد و امیدواریم رده‌های مختلف نیز همکاری‌های لازم را به وی به عمل آورند.

به گزارش روابط عمومی لشکر 14امام حسین(ع)، در مراسمی با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از مسئولان لشکر 14 امام حسین (ع) و سپاه صاحب‌الزمان (عج) سرهنگ پاسدار حسن امینی به عنوان معاون هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین (ع) منصوب شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، دومین جشن بزرگ «دختر ایران» به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار خواهد شد.

این مراسم با اجرای مژده لواسانی و با مدیحه سرایی سجاد محمدی ، محمد اسدالهی برگزار خواهد شد.

اجرای حرکات نمایشی دختران نینجا و تقدیر از آنان، تقدیر از دختران هاکی ایران و اجرای مسابقات مختلف و آتش بازی از جمله برنامه های این جشن خواهد بود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229885 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل