Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:32:13 GMT

درخشش رزمی کاران میامی در رشته سوپرساباکی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۰۳۵۶

درخشش رزمی کاران میامی در رشته سوپرساباکی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی رشته رزمی سوپرساباکی با حضور ورزشکارانی از ۱۱ کشور همراه با ایران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

تیم ورزشکاران اعزامی میامی هم توانست با کسب هشت مدال در رشته دفاع شخصی و یک مدال طلا در بخش سلاح سردی در این رقابت‌ها بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید نوروزی، مجتبی نوروزی، مهدی نوروز پور، ابوالفضل نوری، عبدالله عرب اسدی، غلامعلی عرب اسدی، غفار عرب اسدی، محمد کاظم عرب اسدی در رشته دفاع شخصی هشت مدال طلا وحمیدرضا نوروزی در بخش سلاح سرد مقام اول را کسب کردند.

رقابت‌های بین الملی رزمی کاران در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

تیم‌هایی ازکشور‌های افغانستان، استرالیا، هند، پاکستان، عراق، سوریه، ازبکستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، لبنان، پاکستان و گرجستان همراه با ایران در این رقابت‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام / گ

جزئیات درخشش رزمی کاران میامی در رشته سوپرساباکی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو