Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:03:49 GMT

سه دوچرخه سوار زنجانی به اردوی تیم ملی راه یافتند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۰۷۸۹

سه دوچرخه سوار زنجانی به اردوی تیم ملی راه یافتند

زنجان - ایرنا - رئیس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گفت: سه دوچرخه سوار این استان با نشان دادن توانمندی ها و شایستگی های بالای خود به اردوی تیم ملی راه یافتند.

فرهاد عصفوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهدی سهرابی و جمشید حمد ملکی به ترتیب در رده های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان و مهدی محمدی در بخش دوچرخه سورای جانبازان و معلولان، به عنوان ورزشکاران زنجانی راه یافته به این اردو، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این اردو که در واقع دومین مرحله آن است طی هفته جاری در نوشهر مازندران برگزار خواهد شد و تا 27 اسفند جاری نیز ادامه خواهد داشت.
عصفوری با بیان اینکه این اردو در رشته های استقامت و تایم تریل انفرادی برگزار می شود، افزود: سهرابی در رشته استقامت و تایم تریل انفرادی و محمدی و حمد ملکی نیز که به ترتیب پیشکسوت و معلول هستند در رشته تایم تریل انفرادی، تمرین خواهند کرد.
وی که به عنوان مسئول انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور است، گفت: این اردوها با هدف حضور توانمند ملی پوشان در مسابقات آسیایی ازبکستان است که اردیبهشت سال 98 به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.
عصفوری یادآور شد: مرحله نخست این اردو، بهمن امسال به مدت 15 روز در ماهشهر خوزستان و در رده سنی بزرگسالان برگزار شد و مهدی سهرابی دوچرخه سوار صاحب نام زنجان نیز در آن حضور داشت.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري اردوي تيم ملي ورزشكاران زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت

حجت الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در جلسه ستاد دیه استان، از مردم و خیرین استان زنجان در راستای مشارکت در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: مجموع ۱۱۷ زندانی مشمول برای کمک، ۳۳۰ میلیارد ریال بدهی داشتند، در این بازده زمانی بیشترین کمک ها در ماه رمضان انجام شد و تاکنون ۵۴ نفر آزاد شدند.

این مسوول ادامه داد: کمک های خیرین ادامه دارد و امیدواریم تا ۱۵ اردیبهشت که این پویش برگزار می شود، شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان مشمول باشیم.

وی با بیان اینکه در برگزاری این پویش تلاش های زیادی انجام شد و نقش رسانه های جمعی نمود داشت، گفت: مردم خیر و نوع دوستان استان با این مقدار کمک های مالی یک کار خداپسندانه و بزرگی انجام دادند که شایسته تجلیل و احترام هستند.

حجت الاسلام فرجی برحق با اشاره به اینکه بررسی وضعیت پرونده های محکومان مالی که در زندان هستند مورد توجه مسئولین امور زندان و قاضی ناظر زندان قرار گیرد خاطرنشان کرد: باید برای کمک به زندانیان مشمول ابتدا آماری از تعداد مشمولین برای کمک مالی داشته باشیم تا بعد برنامه ریزی برای کمک انجام شود که این امر هم مورد عنایت دست اندرکاران قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد