Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  افزود: با ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، منشوری ارزشمند در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی ارایه شده که راهبردهای آن فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت را برای کشور رقم می زند.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان را نسلی می داند که پا به میدان عمل می گذارند و همدوش سایر اقشار و مسئولان جهادی بزرگ را برای ساختن ایران اسلامی ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی گفت: در این منشور بر پرورش مدیران و مسئولانی کارآزموده و با انگیزه که بتوانند در آینده از انقلاب خود حفط و حراست کنند تاکید شده و ظرفیت مدیریتی کشور باید خلاق و بالنده در راستای شکوفایی استعدادها و شکوفایی مولفه های رشد حرکت کند.

آقازاده ادامه داد: بر اساس فرمایش های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب جوانان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند و باید به آنان بها داد تا مدیران جوان، کارگزاران اندیشمند و فعالان اثربخش در همه میدان های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین المللی و عرصه های دینی و اخلاقی و معنویت زمام امور را به دست بگیرند و عدالت گستری کنند.

وی افزود: بدنه مدیریتی کشور نیازمند دمیدن روح خلاقیت، جوانی و انگیزه محوری است و باید بستر برای تصاحب پست های مدیریتی و مسئولیت ها برای نسل جوان بیش از پیش مهیا شود.

استاندار مرکزی یادآور شد: گام دوم انقلاب فصل الخطاب آحاد جامعه و مسئولان است و همه بخش ها به ویژه دانشگاهیان و اهالی علم باید در گشودن مرزهای دانش و دستیابی به تخصص های نوین و فناوری های روز راه پیشرفت کشور را هموارتر کرده و ظرفیت های نو در کسب و کار ، تولید ثروت و پیشبرد امور بیافرینند.

آقازاده اظهار داشت: عمل به منشور راهبردی گام دوم انقلاب تحولات مثبتی را در جامعه رقم می زند و راه با عزت ایران اسلامی را پربارتر خواهد کرد.

وی عنوان کرد: استان مرکزی به عنوان قطب صنعتی و اقتصادی کشور با ظرفیت های متعدد کشاورزی و گردشگری و پیشینه غنی فرهنگی آمادگی کامل دارد که در راستای تحقق این منویات ارزشمند تلاش کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب انقلاب اسلامی جامعه فناوری نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احمد وحیدی روز شنبه، در پی درگذشت تالم بار نخبه علمی اهل مازندران، زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی، در پیامی این ضایعه را به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران و بازماندگان، تسلیت گفت.

متن پیام دکتر وحیدی بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

مصیبت درگذشت ناگهانی و تالم بار شادروان سید اسماعیل نصرالهی، جوان نخبه ملی و استانی اهل مازندران که برغم معلولیت جسمی، موفقیت مهم کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی در کنکور سال ۱۴۰۲ را بدست آورد، موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب شد.

به همین مناسبت، مصیبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش، دکتر سید احمد نصراللهی را که در حادثه گاز گرفتگی به مشیت الهی رضایت دادند، به خانواده محترم و معزی، جامعه فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان مازندران تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای آن پوینده و رحیل راه علم، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مادر آن زنده یاد، که در حادثه گازگرفتگی آسیب دیده اند، شفا و صحت کامل مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است