Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@08:04:21 GMT

کاهش 2.5 میلیونی قیمت خودرو‌های درحال تحویل

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۴۷۷۶

کاهش 2.5 میلیونی قیمت خودرو‌های درحال تحویل

پول‌نیوز - قیمت خودرو‌های درحال تحویل از جمله سمند، پژو پارس، ​ پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۱، یک تا ۲.۵ میلیون تومان در بازار کاهش داشته است.
سعید موتمنی با اشاره به اینکه بازار همچنان منتظر کاهش قیمت پایه خودرو در کارخانه ها است افزود: در حال حاضر هیجان خرید خودرو در بازار کاهش یافته است و خرید و فروشی در بازار خودرو انجام نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه قیمت پایه خودرو در حال حاضر غیر منطقی است گفت: مشتری برای خرید خودرو با قیمت های فعلی در بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: قیمت پایه خودرو باید بر اساس آنالیز قیمت تعیین شود.

موتمنی با بیان اینکه قیمتهای تعیین شده از سوی کارخانه در تاریخ 97.11.14 قابل قبول تراز قیمتهای پایه فعلی است افزود: درحال حاضر قیمت پایه پراید 131 از سوی کارخانه 45 میلیون تومان تعیین شده است که با رقم ، پراید 131 در بازار با قیمت 48 میلیون تومان عرضه میشود درحالی که قیمت مناسب پایه برای این خودرو 36 میلیون تومان است.

وی گفت: قیمت پژو پارس امروز درکارخانه به قیمت 84 میلیون و 200 هزارتومان و در بازار 105 میلیون تومان ، پژو 206 v8 درکارخانه 80 میلیون و 300 هزارتومان و در بازار 97 میلیون تومان ، 206 تیپ 2 در کارخانه 66 میلیون و800 و دربازار 80 میلیون تومان و سمند lx درکارخانه 73 میلیون و 400 و در بازار 80 میلیون تومان عرضه میشود.

رییس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: عرضه خودرو نسبت به دو هفته گذشته از سوی کارخانه بیشتر شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خودرو قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت