Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@01:20:18 GMT

3658 بازرسی تعزیرات در خراسان رضوی انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۵۶۳۱

3658 بازرسی تعزیرات در خراسان رضوی انجام شد

حمیدرضا کریم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این چارچوب هزار و 153 فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل و به هزار و 393 واحد متخلف نیز تذکر داده شد.
وی همچنین به آغاز فعالیت چهار پایگاه رسیدگی به شکایات مردمی از هفتم اسفند ماه جاری در هسته مرکزی مشهد و مناطق پررفت و آمد این کلانشهر اشاره و بیان کرد: 'طرح نوروزی برخورد با تخلفات و گرانفروشی' در دو مرحله از هفتم تا 28 اسفند و نیز از 28 اسفند تا 16 فروردین اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین طی این ایام در شهرستانهای بزرگ استان شامل تربت حیدریه، قوچان، نیشابور، سبزوار، کاشمر و طرقبه شاندیز کشیکهای تعزیرات حکومتی فعال هستند.
وی گفت: در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای مشهد نیز شعبه رسیدگی به تخلفات مستقر شده و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می توانند از طریق آن شعبه اعلام شکایت کنند.
کریم همچنین به بازدیدهای محسوس و نامحسوس ماموران اداره کل تعزیرات طی ایام نوروز اشاره و بیان کرد: امنیت غذایی و سلامت زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد اولویت کاری این نهاد است لذا طی این ایام گشت و بازرسی از رستورانها و مراکز عرضه و فروش مواد خوراکی با جدیت پیگیری می شود.
طی 9 ماه امسال 32 هزار و 189 فقره پرونده تخلف تعزیراتی در خراسان رضوی رسیدگی و مختومه شده است.
7505/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام نوروز تعزیرات حرم مطهر امام رضا خراسان رضوی طرح نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین