Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير مركز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازي آستان قدس رضوي اظهار کرد: الگوي تربيت جنسي خانواده محور، راهکاري مؤثر براي تربيت جنسي متناسب با آموزه‌هاي تربيتي اديان ابراهيمي است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از آستان نيوز، محسن اصغري نکاح در نخستين نشست همايش بين المللي تربيت ديني در اديان ابراهيمي، تربيت جنسي را يکي از چالش‌هاي پيش روي جامعه بشريت ذکر کرد و گفت: تربيت جنسي ناهمخوان با آموزه‌هاي اديان ابراهيمي آسيب‌ها و انحرافات متعددي براي بشريت دارد و انسان را به ناکجا آباد هدايت مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: ترويج برده‌داري نوين جنسي و تلاش براي عادي سازي همجنس گرايي، تحريف مفاهيم خانواده و ازدواج و ترويج سوء استفاده‌هاي آشکار و پنهان از کودکان و زنان از جمله پيامدهاي آسيب زاي رويکردهاي سکولار و لذت گرايانه و دين ستيزانه به ميل و نيازهاي جنسي است.
اصغري نکاح افزود: مطالعه منابع و بررسي يافته‌هاي پژوهشي نشان مي‌دهد در دهه‌هاي اخير، بدفهمي نيازهاي طبيعي انسان و نگاهي صرفا زيستي و فرد گرايانه به انسان موجب رشد رخداد انقلاب جنسي در غرب و پيامدهاي زيان آور شده است و موجي از اميال طبيعي انسان و راه‌هاي مناسب تأمين نيازهاي جنسي را به همراه داشته و موجب تحميل برنامه‌هاي مختلفي در سطح بين المللي شده است.
مدير مركز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازي آستان قدس رضوي ادامه داد: در اديان ابراهيمي تشکيل خانواده از مسير زوجيت انجام مي‌شود و بر حجاب و عفاف و مسئوليت پذيري والدين در تربيت فرزندان توجه خاصي مي‌شود.
وي با بيان اينکه امروزه بيش از گذشته لزوم ارائه الگوي مناسب مبتني بر فطرت و طبيعت انسان با نگاه جامع و آخرت نگر براي تربيت جنسي ضرورت ويژه‌اي دارد، اظهار کرد: اديان ابراهيمي در زير بناهاي خداباوري معادباوري و هدفمندي آفرينش با يکديگر مشترک هستند.
وي با اشاره به ويژگي‌هاي تربيت جنسي خانواده محور مبتني بر رشد اظهار کرد: بر اساس الگوي تربيت جنسي متناسب با اديان ابراهيمي ضمن توجه به برآوردن بهنگام و مطلوب نيازهاي جنسي و شکل‌دهي هويت مطلوب جنسي با پليد دانستن سو استفاده‌هاي جنسي و يا غيرطبيعي دانستن انحرافات جنسي از جمله ترويج خود ارضايي، همجنس گرايي و روابط خارج از حريم خانواده،  به زيست جنسي سالم در جوامع نيز کمک مي‌کند و از شيوع بيماري‌هاي منتقله جنسي از جمله ايدز و آسيب‌ها و آزارهاي جنسي ممانعت مي‌کند.
گفتني است، اين کنفرانس بين‌المللي طي دو روز در تاريخ 13 و 14 اسفندماه سال جاري در حال برگزاري است که در 8 نشست تخصصي 5 تجربه ارائه خواهد شد. همچنين 8 سخنراني کوتاه از شخصيت‌هايي که داراي يک تجربه در حوزه تعليم و تربيت ديني هستند از ديگر برنامه‌هاي تدارک ديده شده اين رويداد  بزرگ است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خانواده تربيت جنسي اديان ابراهيمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سریال ، سریال تلویزیونی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • جزئیات مسلمان شدن ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اعلام شد
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • حکمت عفاف و حجاب در ادیان آسمانی
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش