Web Analytics Made Easy - Statcounter

توحید رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد دانشجو در سه مرحله از 14 تا 25 اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه این دانشجویان شامل 350 خواهر و 450 برادر هستند، افزود: نخستین اعزام برادران فردا آغاز می شود و تا 18 اسفند ادامه خواهد داشت.
رستمی اضافه کرد: مرحله دوم اعزام ها که مربوط به خواهران است از 18 اسفند آغاز می شود و در مرحله آخر هم دانشجویان دانشگاه‌های سنندج در 22 اسفند به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: امسال بر خلاف سال‌های قبل مدیریت برگزاری اردوی راهیان نور به خود دانشجویان واگذار شده و تمام فعالیت‌های کادرسازی بین دانشجویان صورت می‌ گیرد.
دبیر قرارگاه شهید علم الهدی راهیان نور کردستان گفت: با توجه به اینکه مخاطب اصلی گام دوم انقلاب جوانان هستند سعی کردیم مدیریت و اجرای اردوی راهیان نور را به جوانان بسپاریم تا در زمینه کادر سازی و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی گامی حرکت کنیم.
رستمی با اشاره به اینکه هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سطح استان در اردیبهشت ماه امسال به مناطق عملیاتی بانه و مریوان اعزام شدند، افزود: راهیان نور یک عمل فرهنگی برای انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
6108/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ارزش های دفاع مقدس انقلاب مناطق عملیاتی مناطق عملیاتی جنوب کشور نیروی انسانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی