Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@18:25:53 GMT

تکذیب شایعه استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۰۰۹۹

رکنا: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پاسخ به شایعه استعفای رئیس دانشگاه، ضمن رد این شایعه، بر تداوم حضور دکتر «بهادر» تاکید کرد.

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اکبر اجرایی با بیان اینکه طی روزهای اخیر شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر استعفای دکتر بهادر از ریاست دانشگاه منتشر شده است، این موضوع را یکی از حواشی غیرحقیقی فضای مجازی خواند که از اساس بی پایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به انتشار این شایعه در پی کسالت چند روزه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: دکتر بهادر با وجود دستور پزشک مبنی بر ادامه مدت زمان استراحت، برای پیگیری مسائل دانشگاه و نظارت مستقیم بر امور، در جلسات و برنامه‌های دانشگاه حضور یافت و همچون گذشته، خدمات رسانی با تمام توان و بدون وقفه، ادامه دارد.

دکتر اجرایی یادآور شد: با وجود رد این شایعه بر روی پایگاه خبری این دانشگاه در روزهای پایانی هفته گذشته به نقل از دکتر بهادر و با تاکید بر ادامه مسیر موفقیت دانشگاه با تمام توان، برخی با سو استفاده از بستر فضای مجازی و بی توجه به حق آگاهی مردم از واقعیت و شفافیت، به این شایعه دامن می‌زنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی فضای مجازی پزشک موفقیت پزشکی فضای مجازی پزشک موفقیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شایعه شیراز تاکید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی عکس دختر فیلم زن تهران پسر نجات شهید لواسان پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود