Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت دولتی نفت ونزوئلا به منظور حفاظت از دارایی های نفتی این کشور به صورت رسمی در مسکو آغاز به کار می کند.

لیلا میبان؛ وزیر انرژی ونزوئلا به منظور دیدار با مقامات انرژی روسیه و بازدید از دفتر اداری شرکت دولتی نفت این کشور (PDVSA) به مسکو می رود.

به گزارش رویترز، معاون رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد، وزیر انرژی این کشور به منظور انتقال رسمی دفتر شرکت نفت دولتی ونزوئلا  (PDVSA) از لیسبون به مسکو به روسیه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیکولاس مادارو، رئیس جمهور ونزوئلا هفته گذشته به منظور حفاظت از دارایی های این کشور دستور انتقال این شرکت نفتی به روسیه را صادر کرد. 

آمریکا به منظور محدود کردن صادرات نفتت ونزوئلا، این شرکت نفتی را تحریم کرده است و بعضی کشورها از جمله بلغارستان نیز حساب های بانکی ونزوئلا را در کشور بلوکه کرده اند. در نتیجه ونزوئلا به منظور حفاظت از دارایی های خود تصمیم گرفته است تا دفتر ان شرکت را به کشور امن دیگری که با منافع اش مشترک است انتقال دهد.

اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000CrJ برچسب ها: نیکولاس مادارو ، ونزوئلا ، روسیه ، نفت ونزوئلا ، بازار نیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ونزوئلا روسیه نفت ونزوئلا بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روسیه، تانک‌ها و تسلیحات غرب را که از نیروهای اوکراینی به غنیمت گرفته است، در «پارک پیروزی» واقع در مسکو به نمایش گذاشته و قرار است این نمایشگاه از تاریخ اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت) برای عموم افتتاح شود.

نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو کد خبر 848037 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

دیگر خبرها

  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد