Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@16:42:08 GMT

23 مربی کانون چهارده معصوم(ع) تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۲۸۰۱

23 مربی کانون چهارده معصوم(ع) تجلیل شدند

به گزارش ایکنا؛ مراسم تجلیل از 23 مربی کانون چهارده معصوم(ع) وابسته به مهد قرآن روز گذشته، 12 اسفندماه با تلاوت فاطمه اشرف آل‌طاها، حافظ و مدرس قرآن برگزار شد.
در ادامه زهرا نادری، مسئول کانون 14 معصوم(ع) به ارائه گزارش از فعالیت‌های آموزشی و برگزاری دوره‌های حفظ، مفاهیم، تجوید و تفسیر قرآن پنج‌شنبه هر هفته به صورت رایگان با حضور بیش از 200 قرآن‌آموز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجرای پرسش و پاسخ از ریحانه پور‌سعیدی، حافظ قرآن خردسال، اجرای گروه تواشیح فاطمی، مولودی‌خوانی توسط سمانه رضایی، ذاکر اهل‌بیت(ع) و سخنرانی بیگلو، مربی قرآن درباره ابعاد شخصیتی و الگوهای رفتاری حضرت زهرا(س) و اهدای هدیه به 23 نفر از مربیان و 14 هدیه به دارندگان نام مبارک فاطمه زهرا(س) از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
یادآور می‌شود، کلاس‌های کانون 14 معصوم(ع) مهد قرآن استان تهران در دفتر مرکزی مهد قرآن برپا است و علاقه‌مندان به منظور حضور در کلاس‌های حفظ قرآن و بدست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33523104 تماس بگیرند.
همچنین کانون مهد قرآن 14 معصوم(ع) از سال 1372 با مدیریت زهرا نادری در جنوب شرق تهران (منطقه 12 – خیابان خراسان) فعال است و تاکنون بیش از 100 حافظ کل قرآن در این مرکز قرآنی مردم نهاد شکوفا شده‌اند. فاطمه شیرازی، آمنه منگلی، سماء بابایی، مریم تقی‌زاده و سماء اشکنانی از جمله قرآن‌آموزان و حافظانی هستند که عضو این مرکز قرآنی مردم نهاد هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است