Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، مجید پورعیسی روز دوشنبه در نامه ای به فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، خواهان اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص شد.
وی در این نامه، با اشاره به مصوبه کارگروه اقدام و جلسات مرتبط با آن، از این فرماندهی خواست با اعلام موضوع به تمام کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان، تا اطلاع بعدی از خروج هرگونه محموله مرغ زنده و نیز گوشت مرغ تولیدی در کشتارگاه های استان، جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار خراسان شمالی در این نامه تاکید کرده است: متخلفان از این امر، برابر مقررات برای پیگرد، به مراجع قضایی ذی ربط و دامپزشکی معرفی شوند.
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خراسان شمالی روابط عمومی فرماندهی انتظامی گوشت مرغ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع هشت نقطه پرحادثه در شبکه راه‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد مشتری افزود: رفع ۳ نقطه پرتصادف در محدوده بابا امان (دوربرگردان و تقاطع روستای حمید و پمپ بنزین باباامان) و رفع ۴ نقطه پرتصادف در ورودی شهر فاروج و یک نقطه پرتصادف در ورودی محور بدرانلو (بجنورد - آشخانه) در دست اجراست.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها شهریور امسال به پایان می‌رسد، گفت: در طرح ملی شناسایی نقاط پرتصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۱۶ نقطه در راه‌های برون شهری این استان احصا شد که در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال گذشته، رفع هفت نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود، اما با تلاش راهداران هشت نقطه پرتصادف رفع شد.
طول راه‌های خراسان شمالی هزار و ۳۴۳ کیلومتر راه اصلی و طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است.

دیگر خبرها

  • رفع هشت نقطه پرحادثه در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی