Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت استقلال قبل از دیدار با الدحیل اظهار داشت: دو تیمی که می‌توانند قهرمان آسیا باشند در اولین هفته باید به مصاف هم بروند. هر دو تیم استقلال و الدحیل از قدرت‌های برتر غرب آسیا هستند.

مدافع پیشین آبی پوشان اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان خارجی خوب و با کیفیتی به استقلال اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر پاتوسی و گونکالوس وزن اضافه را دور ریخته و از نظر بدنی به فرم ایده آل برسند، به مراتب بر قدرت استقلال اضافه خواهد شد.

پیشکسوت آبی پوشان تنها مشکل این تیم مقابل الدحیل در بازی رفت را محرومیت روزبه چشمی دانست و گفت: حضور چشمی به کانال میانی استقلال استحکام خاصی می‌بخشد. چشمی که در خط دفاعی باشد یا در خط میانی، تأثیر زیادی بر روند برنامه‌های دفاعی دارد. امیدوارم نیروهای جانشین بتوانند جای خالی این بازیکن را به خوبی پر کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: انشاالله که استقلال برنده این بازی بزرگ باشد، اما حتی اگر اینگونه هم نبود خوشبختانه بازی‌ها دوره‌ای است و شفر این فرصت را دارد تا در دیدارهای آینده جبران نماید.

کد خبر 4559089 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الدحیل قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت، اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد