Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@21:12:57 GMT

فواید بیشمار زعفران را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۵۵۹۶

 پژوهشگر طب سنتی در ارتباط با مصرف جینسینگ اظهار داشت: این گیاه بیش از حد معروف شده و باید توجه داشت که اصلا بومی ایران نیست و بهتر است گیاهانی مصرف کنیم که در ایران روئیده می‌شود.

وی افزود: زعفران گیاهی بسیار پر خاصیت و کم عارضه است و هیچ جای دنیا کیفیت زعفران ایران را ندارد و این گیاه سبب تقویت قوای مغزی، قلبی و روحی در افراد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پژوهشگر طب سنتی تأکید کرد: اصلی در طب سنتی وجود دارد که در آن توصیه شده مردمان هر منطقه روئیدنی‌های خاص همان منطقه را استفاده کنند چراکه این موضوع با فیزیولوژی بدن آنها سازگاری دارد و بر همین اساس نیز ما توصیه می‌کنیم هر کشوری داروهای خاص خودش را بیشتر مدنظر قرار گیرد.

وی گفت:‌به طور مثال خرما در جنوب برای مردم این منطقه مصرف آن بسیار مفید است و شاید برای مردم مناطق شمالی کشور آن خاصیت را به همان اندازه نداشته باشد و مصرف آن عوارضی را البته به صورت کلی برای آنها ایجاد کند ولی این به معنای مصرف نکردن خرما برای شمالی‌ها نیست.

میرغضنفری خاطرنشان کرد: رعایت سبک زندگی سالم و مصرف مواد غذایی بر اساس مزاج فرد دو راهکار اساسی حفظ سلامتی از دیدگاه طب سنتی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طب سنتی ایران زعفران طب فیزیولوژی خرما سبک زندگی مواد غذایی ایران خرما زعفران سبک زندگی طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنتی ۲‌ هزار ساله برای قدردانی از آب + فیلم

مراسم  بیل گردانی از سنت‌های ۲ هزار ساله در منطقه نیم ور محلات برای قدردانی از آب برگزار می‌شود که در این آئین ۷ بیل در دو دسته ۳ تایی و ۴ تایی به یکدیگر بسته شده و توسط پهلوانان به دو دست گرفته شده و دور سر چرخانده می‌شود. این ۷ بیل، نمادی از ۷ آسمان، ۷ جوی آب که در ۷ شبانه روز، دشت نیم‌ور را سیراب می‌کنند و ۷ دانگ زمین کشاورزی منطقه است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم)
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • ببینید | سنتی ۲‌ هزار ساله برای قدردانی از آب
  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک
  • سنتی ۲‌ هزار ساله برای قدردانی از آب + فیلم
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران