Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه به طالبان اعتماد نداریم، گفت: بخشی از نیروهای آمریکا برای مبارزه با تروریسم در افغانستان باقی خواهند ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: ما به طالبان اعتماد نداریم و آنها نیز تا زمانی که به نفع آنها باشد با آمریکا مذاکره خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آنچه که ترامپ تاکنون تصمیم گرفته این است که بخشی از نیروها به عنوان مبارزه با تروریسم در افغانستان حضور خواهند داشت و این موضوع بسیار مهم است.

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: مقامات ارشد امنیتی آمریکا در حال حاضر در حال بررسی این موضوع هستند که چگونه از طریق دیپلماسی و مذاکره با طالبان اهداف آمریکا در مورد مبارزه با تروریسم در افغانستان حفظ شود.

بولتون با بیان اینکه کسی در دولت ترامپ به طالبان اعتماد ندارد، تصریح کرد: در این هفته نیز به مذاکره با طالبان ادامه خواهیم داد و ما انرژی زیادی را در مورد چگونگی مبارزه با تروریسم در مذاکره با طالبان در حال صرف کردن هستیم.

به نوشته سی ان ان، این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که دور پنجم مذاکرات آمریکا با طالبان در قطر ادامه دارد و خروج نیروهای خارجی از افغانستان یکی از محورهای اصلی این مذاکرات است

گروه طالبان بارها تاکید کرده است که تا زمان خروج آخرین سرباز خارجی از افغانستان از جنگ دست نمی‌کشد.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان سی ان ان سرباز خارجی مذاکره طالبان محورهای اصلی بولتون انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، جانان سایق سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر وقوع بارندگی‌های سنگین و سیلاب در ۱۵ ولایت این کشور، ۱۴۰ باب خانه مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد: در ۳ روز اخیر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در ولایت‌ های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان؛ ۸ نفر جان‌باخته و ۳ تن هم مجروح شده اند.

به گزارش طلوع، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان پیشتر گفته بود که بر اثر وقوع سیلاب‌های اخیر سراسر افغانستان، ۹۰ تن جان باخته و ۵۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌ اند.

کد خبر 6091451

دیگر خبرها

  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • حکومت افغانستان فراگیر است
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • طالبان در سیلاب هم آب را به ایران بست | چانه‌زنی بر سر آب به کجا رسید؟
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است