Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:15:05 GMT

کشف مواد محترقه در الیگودرز

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۷۲۶۳

کشف مواد محترقه در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ "عباس محمدی" در این خصوص گفت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اوافزود: ماموران پس از بازرسی از واحد صنفی فرد متخلف تعداد 3 هزار و 200 عدد موادمحترقه را که به طرز ماهرانه ای مخفی کرده بود کشف و یک نفر را دستگیر کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی الیگودرز با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد اذعان داشت: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

سرهنگ محمدی در پایان از شهروندان خواست ؛ در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی افراد سود جو و موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهیه و توزیع مواد جرم دستور کار پلیس قاچاق مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود فرخی گفت: افراد و یا گروه‌هایی که به صورت غیر مجاز، مجری تورهای کلوپ سافاری هستند از طریق واحد حقوقی پیگیری حقوقی و به پلیس فتا معرفی می‌شوند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: پیگیری قضائی و شکایات از افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز، معرفی افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز به پلیس فتا به منظور مسدود کردن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها، از اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از تورهایی که بدون مجوز قانونی اجرایی می‌شوند، است.

وی افزود: تا کنون ۳ نشست تحت عنوان کارگروه امنیت گردشگران برگزار شده که در این کارگروه دستگاه‌های قضائی، انتظامی، نظارتی و ادارات و نهادهای مرتبط عضو هستند.

فرخی عنوان کرد: تورهای غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آن‌ها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آن‌ها برخورد کند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با بیان اینکه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند، یادآور شد: این نوع تورها هیچ‌گونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید و یا صدمه‌ای ببینند، کسی مسؤولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

فرخی تاکید کرد: با همکاری نهادهای مربوطه به ویژه اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس‌راه و فعالان بخش خصوصی شاهد امنیت و رضایتمندی گردشگران و مسافران در منطقه باشیم.

کد خبر 6097323

دیگر خبرها

  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟