Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد نظری در جمع مردم روستای زرنق شهرستان هریس میانگین پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر در کشور را نیز 25 درصد عنوان کرد و افزود: سن مجاز عضویت در صندوق 18 تا 50 سال می باشد و متولدین 1347 فقط تا پایان اسفندماه امسال فرصت دارند تا عضو این صندوق شده و افراد 50 سال به بالا درسال بعد پذیرش نخواهند شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی خدمات صندوق را شامل پرداخت مستمری بازنشستگی به شرط پرداخت 15 سال حق بیمه و سن 65 سال، مستمری از کارافتادگی کلی و فوت ناشی از کار یا علل غیر از حوادث کاری عنوان کرد و گفت: ثبت نام مشمولان صندوق از طریق دهیاری ها، شرکت های تعاونی روستائی و بخش خصوصی انجام می شود و در استان نیز 92 کارگزار بیمه در این خصوص فعال هستند .  نظری اعلام کرد: 65 درصد جمعیت مشمول آذربایجان شرقی تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر می باشد که از این نظر این استان رتبه نخست کشور را از نظر تعداد بیمه شده دارد و شهرستان هریس نیز با بیش از 90 درصد جذب پوشش، رتبه اول را در بین شهرستانهای استان به خود اختصاص داده است.  وی در ادامه از ایجاد و برقراری بیمه تکمیلی در سال 98 در این صندوق خبر داد و افزود: در این طرح اعضای صندوق خدمات بیشتری در زمینه درمانی و بازنشستگی دریافت خواهند کرد .  وی در پایان افزود: دامنه شمول صندوق افزایش یافته و در زمان حاضر غیر از روستائیان و عشایر، کشاورزان غیرساکن روستا در شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت، رانندگان بین شهری، اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و دامپزشکی به شرط استقرار محل شرکت در روستا یا شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت، مددجویان کمیته امداد، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی، مدیر و مربیان مهد روستا هم می توانند عضو صندوق شوند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بهزیستی پوشش کشاورزی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح اله خدابنده لو گفت: هم اکنون این اداره کل نزدیک به ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو را تحت پوشش دارد که از مجموع این خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو، پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌ها است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چندقلو تا پایان شش سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایرخدمات حمایتی ارائه می شود و اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

خدابنده لو از اجرای قانون جوانی جمعیت در این اداره خبر داد و افزود: در سال گذشته ایجاد اتاق مادر و کودک در این اداره در راستای حمایت از مادران شیرده مراجعه کننده و خدمت گیرنده، دورکاری مادران باردار و شناسایی مادران باردار و کودکان زیر ۵ سال که دچار سوء تغذیه هستند با اجرای آزمون وسع از جمله اقدامات بهزیستی استان در اجرای این قانون بوده است.

کد خبر 6099623

دیگر خبرها

  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود