Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مرتضی زارع ظهر امروز در آئین یازدهمین جشنواره جوان سرباز به میزبانی نیروی دریایی سپاه اظهارداشت: با توجه عنوانی که این جشنواره  یدک می‌کشد و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: «سربازان در سرباز خانه‌ها ساخته می‌شوند» نیروی دریایی سپاه تا کنون کلاس‌های مهارت‌آموزی متنوعی در رشته‌های مختلف با هماهنگی سازمان فنی حرفه‌ای ویژه سربازان برگزار کرده که اکثریت آن‌ها هم پس از برگزاری آزمون فنی حرفه‌ای موفق به دریافت گواهی‌نامه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این کار بسیار ارزشمند است که در سطح نیروی مسلح با هدف آموزش تخصص و کسب تجربه سربازان برای دوران بعد از خدمت انجام می‌گیرد و امروز بسیاری از این جوانان پس از پایان دوران خدمت در جای جای کشور در حرفه‌ای که آموخته‌اند مشغول کارند که خود در راستای ایجاد شغل و رفاه آنان بسیار با اهمیت است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه سپس به شیوه‌نامه اجرایی بر گرفته از بیانات رهبری و فرماندهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده و  اجرای برنامه‌هایی همچون دیدار چهره به چهره، تعیین مشاورین مختلف در رابطه با سربازان و مشکلات آنان، تشکیل کارگاه‌های اندیشه‌ورزی سرباز را در راستای ارتقاء جایگاه و منزلت سربازان و کاهش برخی معضلات مثمره ثمر دانست.  

وی گفت: در این سالیان با استفاده بهتر و کاربردی‌تر از سربازان تحصیلکرده با توان علمی بالا و ایجاد بستر مناسب توانسته‌ایم در زمینه حل بسیاری از مشکلات و رونق کارهای مختلف گام‌های خوبی برداریم که این امر در بازدیدهای میدانی که صورت می‌گیرد بسیار مشهود است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه با اشاره به بیانه مقام معظم رهبری در گام دوم نیز اظهار داشت: می‌بایست همانطور که حضرت آقا در این بیانیه نظر دارند با تقویت روحیه انقلابی و جهادی از میان این جوانان بسیجیان تربیت شوند تا در راه اعتلای کشور و کمک و خدمت به مردم، جهادی و انقلابی عمل نمایند.

گفتنی است، یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار جوان سرباز، مهارت‌آموزی و 40 سال ایستادگی با حضور جمعی از فرماندهان، مسؤولین ستاد کل و رده های سپاه، خانواده معظم شهدای سرباز و برگزیدگان فعالیت‌های سربازان در سال 97 و نیروهای وظیفه نظامی و انتظامی شهر بندرعباس با اهدف تجلیل و تقدیر از مقام و جایگاه سربازان به میزبانی نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است

حسین ایثارگر روز یکشنبه در حاشیه بازدید از هنرستان طالقانی و شماری از دیگر مدارس شهر ششتمد، گفت: یکی از الزامات توسعه، مهارت آموزی است و توجه به این مقوله، زمینه رشد تولید و اشتغال پایدار را در جامعه فراهم کرده و از نگرانی های جامعه در مسیر ایجاد اشتغال برای نسل جوان می کاهد.

وی با بیان اینکه یکی از مسیرهای پیشرفت کشور توجه به مهارت است، اظهار کرد: لازم است در کنار توجه به مباحث علمی و تئوری، آموزش های مهارتی و نیازمحور نیز مورد توجه آموزش و پرورش و دانش آموزان قرار گیرد.

فرماندار ششتمد گفت: در کنار رشته های نظری، باید هدایت دانش آموزان به رشته های مهارتی و تولیدی نیز مورد توجه قرار گیرد تا بخشی از نیاز بازار کار به نیروی انسانی از این طریق تامین شود.

ایثارگر افزود: ایجاد برخی واحدهای صنعتی در حوزه فرآوری معدنی و صنایع دیگر در شهرستان ششتمد در دست انجام است که تربیت نیروی کار ماهر در این حوزه ها می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از تلاش های جامعه فرهنگی، افزود: معلمان با تربیت نسل آینده در مسیر آگاهی و روشنی بخشی جامعه و توسعه و بالندگی کشور ایفای نقش می کنند.

شهرستان ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد، چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی با ناو «شهید مهدوی»
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است