Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جبهه بی‌ثبات‌سازان از هر ابزاری برای ایجاد ناامنی استفاده می‌کند و مسئله داعش هم این چنین است.

به گزارش رکنا، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال وارد کردن مجدد داعش به عراق از سوی غرب، گفت: اینکه جبهه بی‌ثبات‌سازان هر ابزاری را در جهت ایجاد ناامنی ایجاد می‌کنند و برای این کار درصدد تقویت ابزار‌های تضعیف شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله داعش نیز این چنین است اما مردم عراق امروز با راهبرد امنیتی مقابله با داعش اجازه این کار را نخواهند داد، ولی قطعا از سوی غرب چنین اراده‌ای وجود دارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی پیرامون اظهارات برخی مقامات اروپایی درباره مسائل موشکی ایران، تصریح کرد: ما در ارتباط با برد، قدرت تخریب، دقت و آماده سازی سریع به عنوان چهار محور توانمندسازی موشکی از هیچ کسی اجازه نخواهیم گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: داعش عراق داعش عراق دبیر شورای عالی امنیت ملی عراق داعش تلگرام مردم عکس دختر مرگ پسر جسد فیلم جوان تصاویر زندگی عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات داعش در عراق شروع شد

همزمان با تهاجم آمریکا به خاک عراق ، تروریست‌های داعشی به مواضع ارتش و الحشد الشعبی در غرب استان الانبار حمله کردند. ناطقان: به نقل از شبکه المیادین، درگیری‌های ارتش و الحشد الشعبی با تروریستهای داعشی در بزرگراهی در منطقه الصکار در غرب استان الانبار ادامه دارد.

این یورش ساعاتی پس از حمله آمریکا به منطقه القائم و عکاشات در غرب عراق صورت می‌گیرد.

جمعه شب آمریکا مناطقی در شرق سوریه و غرب عراق را هدف حملات هوایی قرار داد.

در جریان حمله آمریکا به منطقه القائم وعکاشات در غرب عراق سه تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین حمله آمریکا به شرق سوریه و شهرهای المیادین و البوکمال نیز ۱۰ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشته است.

آمریکا مدعی است که این حملات در اقدامی تلافی جویانه نسبت به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در پایگاهی در شمال شرق اردن صورت گرفته است.

یحیی رسول سخنگوی نیروهای مسلح عراق بامداد شنبه با تأیید حمله آمریکا به غرب کشورش گفت که این حملات نقض حاکمیت و تضعیف تلاش دولت بغداد برای برقراری ثبات در کشور است. منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود