Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از پرسنل شهرداری ایرانشهر از عدم پرداخت حقوق 4 ماهه خود ابراز گلایه کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، هرچندماه یکبار کارکنان شهرداری در سیستان وبلوچستان برای احقاق حقوق خود دست به دامان رسانه ها می شوند چرا که به طور مرتب پرداخت حقوق آنان با تاخیرات چندماهه همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر با نزدیک شدن به عیدنوروز و ایام خریدهای بهاری بیش از همیشه این گونه مشکلات به چشم می آید چرا که سفره های نوروزی کارگران و کارمندان خالی مانده و شاهد شرمندگی آنان در برابر خانواده هایشان هستیم.

اینبار پس از تعویق حقوق کارکنان شهرداری زابل(که مدت ها از پیگیری و پرداخت آن زمان می گذرد)، قطار بی پولی به شهرداری ایرانشهر رسید به گونه ای که جمعی از پرسنل شهرداری این شهرستان در تماس با این پایگاه خبری از تعویق 4-3 ماهه حقوق خود خبر داده و خواستار رسیدگی این موضوع شدند.
 
در تماسی که خبرنگار اجتماعی عصرهامون با نوراحمد درخوش داشت، وی اظهار کرد: تنها حقوق 2 ماه از کارگران و کارکنان شهرداری ایرانشهر عقب افتاده است.

شهردار ایرانشهر ادامه داد: این دوماه حقوق نیز به دلیل اینکه وزارت کشور هزینه ارزش افزوده و سوختی که به شهرداری ها باید تعلق می گرفت را پرداخت نکرده، عقب افتاده است.
 
وی بیان کرد: هزینه ارزش افزوده و سوخت حق قانونی شهرداری ها است اما وزارت کشور در کمال تعجب به جای پرداخت به موقع، آن را به بازارچه های مرزی پرداخت کرده است.
 
وی با تاکید براینکه در هفته آینده حتما یک حقوق عقب افتاده کارکنان و کارگران پرداخت می شود، تصریح کرد: به جهت تامین هزینه حقوق پرسنل مجبور به فروش تعدادی از املاک مازاد شهرداری شده ایم که بی تردید پس از فروش آنها بخش اعظم حقوق باقیمانده نیز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم

نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: عدالت در پرداخت‌ها ‌و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای شورای شهر و از خطوط قرمز آنهاست.

فاطمه بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: این پاکبانان هستند که در خط مقدم خدمت به مردم هستند و حقیقتاً عملکرد آن‌هاست که رضایت مردم را به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: عدالت در پرداخت‌ها و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد و از خطوط قرمز آنهاست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: از دغدغه‌های اصلی کارگران شهرداری طرح طبقه‌بندی و پرداخت به موقع حقوق‌ها است که با پیگیری اعضای شورای ششم طرح طبقه‌بندی کارگردان شهرداری در قراردادها و مناقصات گنجانده شد، همچنین با توجه به وظیفه نظارتی شورای شهر نظارت‌ها در خصوص پرداخت حقوق‌ها تشدید پیدا کرد.

بیگی گفت: سختی کار یکی دیگر از مطالبات کارگران بود که با اهتمام شورای شهر این موضوع نیز پیگیری شد و پیمانکاران مستلزم به پرداخت این سختی کار هستند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهرکرد در چارچوب قانون آماده شنیدن و پیگیر مطالبات کارگران شهرداری است، ادامه داد: همه تلاش خود را برای حمایت از حقوق کارگران انجام دادیم و اگر حقی از جامعه کارگری تضییع شده است از آنان عذرخواهی می‌کنیم.

کد خبر 749743

دیگر خبرها

  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی