Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:50:19 GMT

کمک های مردمی به کمیته امداد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۹۸۸۰

کمک های مردمی به کمیته امداد افزایش یافت

بیرجند - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: با توجه به افزایش مشکلات اقتصادی و توطئه های گوناگون دشمن در راه اندازی هشتک نه به کمیته امداد نه تنها این امر محقق نشد بلکه کمک های مردمی 30 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایرنا رضا سلم آبادی روز سه شنبه در دیدار مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: با تمام توطئه های دشمن، کمک های مردم در ماه مبارک رمضان افزایش داشت و با سرازیر شدن منابع دولتی و مردمی از اول مهر ماه توانستیم تمامی صف های انتظار را در زمینه تسهیلات اشتغال، ازدواج، مسکن و جهیزیه برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همت مردم و تلاش کارکنان کمیته امداد باعث شد در سال 97 علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی در برخی منابع تا 400 درصد تخصیص اعتبار داشته باشیم.
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اضافه کرد: از محل تبصره 14 نیز 14 هزار سهمیه برای کمک به خانوارهای محروم استان تخصیص یافت و با توجه به 14 میلیارد تومان تعهد وام کارگشایی، 26 میلیارد تومان جذب شد.
وی از پرداخت سرانه مسکن به تمامی مستاجران زیر پوشش خبر داد و گفت: تسهیلات مسکن از 10 میلیون تومان به 30 میلیون تومان رسید و در پرداخت فرانشیز درمان بیماران صعب العلاج تا 100 درصد و سایر بیماران تا 80 درصد فرانشیز درمان پرداخت شد.
سلم آبادی بیان کرد: در زمینه کمک به مناطق محروم که اولین بار در کشور برای 6 استان اجرا شد در شهرستان سربیشه سه میلیارد و 700 میلیون تومان طرح های محرومیت زدایی اجرا شد که یک میلیارد و 800 میلیون تومان مربوط به تامین موارد ضروری زندگی بود.
وی با بیان اینکه از محل روستاهای ضریب 9 نیز یک میلیارد و 600میلیون تومان تخصیص یافت تصریح کرد: امیدواریم این اعتبار تا پایان سال در روستاهای شهرستان سربیشه و نهبندان هزینه شود.
14 اسفند در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز احسان و نیکوکاری نام دارد.
3215*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد كمك مردمي افزايش اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان از توزیع ۴ هزار و ۲۶۵ سری جهیزیه بین نوعروسان این استان خبر داد. - اخبار استانها -

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، گفت: ترویج گسترش فرهنگ ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار یکی از اهداف نهاد کمیته امداد است.

او با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان اضافه کرد: این نهاد با مشارکت خیرّان و کمک به نوعروسان زمینه‌های سبک زندگی ساده را فراهم کرده‌است.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان اعلام کرد: 4 هزار و 265 سری جهیزیه با مبلغ 127 میلیارد تومان بین مددجویان این استان در سال 1402 توزیع شده‌است.

شیخ‌پور بیان کرد: جهیزیۀ توزیع‌شده بین نوعروسان لرستان شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و اجاق گاز است که بین مددجویان در تمام شهرهای این استان توزیع شده‌است.

او خاطرنشان کرد: هیچ نوعروس پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه در لرستان وجود ندارد و تلاش می‌کنیم که لوازم ضروری زندگی برای مددجویان را در امسال نیز تأمین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان با تأکید به کمک به ایتام، زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال‌ برای مددجویان این استان یادآور شد: 12 هزار و 585 مورد فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده‌است.

شیخ‌پور با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: 922 میلیارد تومان فرصت شغلی در سرفصل‌های کشاورزی دامپروری، صنایع‌دستی و خدمات برای مددجویان لرستان ایجاد شده‌است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری