Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش با اشاره به حضور دانشجویان خارجی در دافوس آجا گفت: این دانشجویان ارزش زیادی برای دوره فرماندهی و ستاد آجا قائل هستند.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» در حاشیه برگزاری مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا، در جمع خبرنگاران، درباره آمادگی این دانشگاه جهت پذیرش دانشجویان خارجی اظهار داشت: این دانشگاه به لحاظ زیرساخت‌های سخت‌افزاری، علمی و محتوایی و تجربیات و بهره‌گیری از اساتید دارای ظرفیت‌های لازم برای پذیرش دانشجویان خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمتر کشوری امروز از این ظرفیت‌ها و تجربه دوران دفاع مقدس برخوردار است، افزود: تمام آن چیزی که یک دانشجو برای ارتقای توان فرماندهی، سطح علمی و افزایش تجربه خود در حوزه نظامی و تصمیم‌گیری نیاز دارد در این دانشگاه وجود دارد و ما هیچ مشکلی از نظر پذیرش دانشجو برای آماده کردن آن دانشجو برای رده‌های بالاتر نداریم و البته پذیرش دانشجو بستگی به روابط فی‌مابین و دیپلماسی دارد.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه امروز درخواست‌هایی از کشور‌های دوست و هم‌پیمان برای حضور در این دانشگاه وجود دارد، عنوان کرد: هم‌اکنون از برخی کشور‌ها نمایندگانی در این دانشگاه حضور دارند و آموزش‌های لازم را می‌بینند.

فرمانده کل ارتش گفت: ارزیابی ما از حضور دانشجویان خارجی، این است که آنان ارزش زیادی برای دوره فرماندهی و ستاد آجا قائل هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش دافوس ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • آیا وقت آن نرسیده است که شریان‌های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی