Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@03:22:58 GMT

نقطه ایده آل برای صداوسیما مسأله محوری است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۱۲۴۹

نقطه ایده آل برای صداوسیما مسأله محوری است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست "از آرمان تا سازمان" پیرامون فاصله سازمان صدا و سیما با آرمان های انقلاب اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صدا وسیما برگزار شد.

میلاد گودرزی خبرنگار و مستند ساز، در این نشست گفت: یکی از ایرادات صدا و سیما این است که تلاش دارد که نقش روابط عمومی حاکمیت را بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سازمان های مختلف، روابط عمومی آن سازمان موظف است که تمامی اشتباهات و ایرادات آن سازمان را توجیه کند؛ صدا و سیما نیز تلاش می کند تا این نقش را در خصوص دولت و حاکمیت به انجام برساند.

وی افزود: صدا و سیما دارد نقش بلندگو حاکمیت را به انجام می رساند و مخاطب نیز با همین دید به صدا و سیما نگاه می کند. یعنی مخاطب از قبل این عینک را بر روی چشم خود دارد که صدا و سیما، بلندگو حاکمیت است.

گودرزی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات صدا و سیما این است که یک کل یک پارچه است. یعنی از برنامه خبری شبکه خبر، تا برنامه طنز شبکه نسیم، همگی باید نقش بلندگو حاکمیت را ایفا کنند.

وی افزود: به عبارتی صدا و سیما این نگرش را به وجود نیاورده است که برنامه سازهای صدا و سیما آزادانه فعالیت می کنند و مواضع آن ها، مواضع حاکمیت نیست.

این خبرنگار تأکید داشت: در حوزه فعالیت رسانه ای، 3 مرحله وجود دارد. مرحله اول سکوت و انکار است که در حال حاضر، صدا و سیما ما در این مرحله قرار دارد.

وی افزود: مرحله دوم، مرحله اطلاع رسانی و خبر رسانی است که فضای رسانه های دیگر ما، مثل فضای مجازی در این مرحله قرار دارد؛ به شکلی که صرفا به اطلاع رسانی اخبار می پردازند.

گودرزی ادامه داد: مرحله سوم نیز، مرحله مسأله محوری است که نقطه ایده آل ما برای صدا و سیما، همین مرحله است و صدا و سیمای در طراز انقلاب اسلامی باید به این نقطه برسد. یعنی مسائل و مشکلات کشور را کشف کند و به حل این مسائل بپردازد.

انتهای پیام/

286 / 167 از سازمان تا آرمان میلاد گودرزی صدا و سیما دانشگاه صدا و سیما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: صدا و سیما دانشگاه صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حلیمه نورمحمدی دبیر رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان اظهار کرد: داوری اولیه ایده‌ها اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید و مرحله بعد داوری ایده‌هایی که انتخاب شدند، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان انجام و منتخبان مرحله دوم روز پنج شنبه داوری نهایی می‌شوند.

وی افزود: دوشنبه هفدهم اردیبهشت اختتامیه رویداد بسته بندی و طراحی محصولات خانگی و صنایع دستی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خواهد بود.

نورمحمدی عنوان کرد: ۱۱۰ ایده به دبیرخانه رویداد رسید و در نهایت ۴۷ ایده به مرحله داوری رسیدند. امروز پنج شنبه ۶ نفر انتخاب که سه نفر در بخش محصولات خانگی و گیاهان دارویی و ۳ نفر در بخش صنایع دستی و سوغات برگزیده می‌شوند.

نورمحمدی اضافه کرد: مراسم اختتامیه روز دوشنبه در دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»