Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@22:52:00 GMT

تمدید ثبت نام آزمون «ترنم وحی» تا ۲۰ اسفند ماه

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۳۰۱۶

تمدید ثبت نام آزمون «ترنم وحی» تا ۲۰ اسفند ماه

آزمون ترنم وحی با هدف ارزیابی فعالیت های آموزشی حفظ قرآن دفاتر و شعب مهد قرآن در ۲۰ استان و ۱۵۰ شعب همه ساله برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود کریمی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون که بیش از این 10 اسفند اعلام شده بود تا بیستم تمدید شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش مؤسسه مهد قرآن افزود: زمان برگزاری مرحله استانی بخش کتبی و شفاهی حفظ کل این آزمون بزرگ قرآنی 20 اردیبهشت ماه 1398 و قبول شدگان مرحله استانی پس از ارزیابی مدارک آزمون ها توسط داوران دفتر مرکزی به مرحله کشوری راه می یابند .

وی یاد‌آور شد مرحله کشوری یازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ویژه حافظان کل عضو مهد قرآن از سراسر کشور تابستان 1398 با همکاری و حمایت جناب آقای مهندس علی بختیار نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرهای گلپایگان و خوانسار برگزار خواهد شد.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خبرگزاری اصفهان بیانیه گام دوم انقلاب شبستان مجمع تشخیص مصلحت نظام کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مراجع و علماء مراجع مهد قرآن آزمون ترنم وحی ترنم وحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود