Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@14:23:35 GMT

ساقی‌های تهرانسر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۴۰۰۳

ساقی‌های تهرانسر دستگیر شدند

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در غرب تهران و کشف ۲۰ کیلوگرم شیشه در مخفیگاهشان خبر داد.

سردار کیوان ظهیری در این باره اظهار کرد: در پی تماس‌های شهروندان با کلانتری ۱۵۰ تهران و اطلاع رسانی از این مسئله که دو موتور سوار در محله تهرانسر مواد مخدر به فروش می‌رسانند، پرونده‌ای با موضوع توزیع شیشه تشکیل شد؛ بنابراین ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با مراجعه به محل‌هایی که شهروندان اعلام کرده بودند، متوجه شدند که این متهمان ۴۸ و ۵۱ساله، متاهل و دارای خانواده هستند و به صورت ۲۴ساعته در منطقه تهرانسر با موتورسیکلت تردد و اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در دیگر تحقیقات پلیسی نیز مشخص شد که مخفگیاه متهمان در افسریه است و این افراد مواد مخدر شیشه را در مغازه لوازم شیمیایی فروشی پنهان و پس از بسته بندی در تهرانسر توزیع می‌کنند. با شناسایی محل سکونت و مغازه متهمان، ماموران این محل‌ها را تحت کنترل نامحسوس قرار داده و سرانجام ساعت ۱۵ روز پنجشنبه نهم اسفند، طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را داخل مغازه شان دستگیر کردند.

سردار ظهیری با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از مغازه متهمان تصریح کرد: در بازرسی از مغازه متهمان ۲۰ کیلوگرم شیشه بسته بندی شده و آماده برای فروش، ترازوی دیجیتال و... کشف و موتورسیکلت متهمان که روبه‌روی این مغازه متوقف شده بود نیز توقیف شد.

به گفته وی دو متهم در تحقیقات اولیه با صراحت به توزیع شیشه در محله تهرانسر اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به دادسرا منتقل شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تهرانسر فروش مواد مخدر دستگیری متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون