Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@04:33:19 GMT

تازه ترین خبرها از اکران «شرلوک هلمز ۳»

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۴۰۰۶

کمپانی برادران وارنر به طور رسمی اعلام کرد که اکران فیلم شرلوک هلمز یک سال به تعویق افتاده است؛ قرار بود این فیلم از ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) اکران شود اما به در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

همانند گذشته «رابرت داونی جونیور» و «جود لا» در قسمت سوم این فیلم سینمایی محبوب حضور خواهند داشت؛ «رابرت جونیور» نقش شرلوک کارآگاه انگلیسی را خواهد داشت و «جود لا» نیز نقش دکتر واتسون دستیار کارآگاه را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان این فیلم هنوز مشخص نشده و احتمال می‌رود که کارگردان دو قسمت گذشته، «گای ریچی» این فیلم را نیز کارگردانی کند؛ تهیه کننده این فیلم نیز همسر رابرت جونیور به نام سوزان داونی خواهد بود.

قسمت سوم این فیلم که توسط کریس برانکاتو نوشته شده در حالی به اکران خواهد رسید که قسمت گذشته آن ده سال پیش اکران و با فروش ۵۴۵ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی با استقبال خوبی روبرو شده بود. قسمت اول آن نیز که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، ۵۲۴ میلیون فروش داشته است و نشان از موفقیت چشمگیر این مجموعه فیلم سینمایی دارد.

زمان اکران این فیلم چند روز قبل از اکران فیلم «آواتار ۳» و همزمان با اکران انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ۴» خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تعطیلات فیلم سینمایی دلار انیمیشن سینمای جهان فیلم هالیوودی شرلوک هلمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرها درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره همزمان با طرح اسرائیل برای حمله به رفح

در میانه خبرهای ضدونقیض درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره، یک رسانه آمریکایی خبر داد ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه طرح خود برای آغاز تخلیه ساکنان رفح در جنوب غزه را به دولت آمریکا ابلاغ کرده است.

به گزارش ایسنا، یک مقام آمریکایی می‌گوید ارتش رژیم صهیونیستی به دولت «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا و سازمان‌های امدادی فعال در داخل نوار غزه اطلاع داده است که آن‌ها طرحی را برای انتقال مردم از رفح به منطقه «المواصی» در جنوب غربی غزه تعیین کرده‌اند.

مجله آمریکایی پالتیکو نوشت نیروهای اشغالگر نقشه منطقه المواصی را به گروه‌های امدادگر ارسال کردند تا برای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح آماده شوند؛ اقدامی که حتی متحدان تل‌آویو درباره آن و خطر حمله به رفح برای بیش از یک میلیون آواره‌ای که در این منطقه حضور دارند، هشدار داده‌اند.

این در حالی است که کاخ سفید اعلام کرد طرح جامعی از سوی رژیم صهیونیستی درباره عملیات نظامی در شهر رفح دریافت نکرده و قبل از هر گونه حمله به رفح، خواهان ادامه مذاکرات با تل‌آویو است.

کاخ سفید مدعی شد از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به رفح نگران است چرا که ۱.۵ میلیون آواره در رفح هستند که باید محافظت شوند و واشنگتن در حال کار روی توافق آتش‌بس و بازگشت گروگان‌هاست.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند میان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات این رژیم از جمله مقامات امنیتی داخل کابینه جنگ در مورد زمان و شکل عملیات در رفح اختلاف‌نظر وجود دارد زیرا آن‌ها از رویارویی با آمریکا در صورت انجام این حمله نگران هستند.

وبگاه خبری آکسیوس هم به نقل از مقامات آمریکایی نوشت بایدن شخصا در تلاش‌های فشرده برای دستیابی به توافق آتش‌ بس و آزادی اسرا شرکت دارد.

این وبگاه خبری نوشت بایدن دستیابی به چنین توافقی را عنصری حیاتی در چارچوب استراتژی گسترده‌تر در داخل و خارج می‌داند.

از سوی دیگر «حسام بدران» یکی از رهبران حماس گفت: در حال انجام رایزنی‌های داخلی قبل از بازگشت هیأت مذاکره کننده به قاهره هستیم.

رسانه‌های مصری هم گزارش کردند هیأت مذاکره کننده حماس برای بررسی توافق آتش‌بس موقت فردا (شنبه) وارد قاهره می‌شود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش کرد حماس تا این لحظه به پیشنهاد آتش‌بس که اخیرا در قاهره ارائه شد، پاسخی نداده است و فردا رسما توسط هیأتی از این جنبش که به قاهره خواهد رفت، پاسخ خواهد داد.

یک مقام آمریکایی هم به رویترز گفته ایالات متحده معتقد است در گفت‌وگوهای قاهره بر سر آتش‌بس و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی پیشرفت‌هایی حاصل شده اما «منتظر خبرهای بیشتری هستند».

بایدن نیز مدیر سیا را روانه مصر کرده تا در مذاکرات آتش‌بس شرکت کند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبرها درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره همزمان با طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • ممنوعیت‌های تازه به سبک دهه ۶۰ در مدارس
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس