Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در واکنش به تحقیقات کمیته امور قضایی مجلس نمایندگان در مورد فساد و سواستفاده احتمالی وی، دمکرات ها را به دیوانگی و ایجاد مزاحمت برای شخص رئیس جمهوری متهم کرد.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: حال که آنها فهمیده اند که تنها تبانی با روسیه از سوی هیلاری کلینتون حقه باز و دمکرات ها انجام شده است، نادلر (رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان)، شیف (رئیس کمیته امور اطلاعاتی مجلس نمایندگان) و سران دمکرات کمیته ها، دیوانه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ در این توئیت به ارسال نامه هایی از طرف کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا به 81 شخص، نهاد و سازمان برای دریافت مدارک و اسناد علیه شخص رئیس جمهوری، اشاره داشت.
ترامپ در توییت خود، افراد و نهادهایی را که این نامه ها را دریافت کرده اند، بی گناه خواند و یادآور شد که دمکرات ها صرفا درصدد مزاحمت تراشی برای آنها هستند.
وی در مورد قانونگذاران دمکرات آمریکا گفت: آنها هیچ کاری برای کشور ما انجام نخواهند داد.
ترامپ همچنین در توییت دیگری این تحقیقات را مورد انتقاد قرار داد و دمکرات ها را به مانع تراشی در برقراری عدالت متهم کرد.
در حالی که ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد که با تحقیقات کمیته امور قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، کاملا همکاری می کند، کاخ سفید در برابر این تحقیقات، در موضع تهاجمی قرار گرفت.
این تحقیقات در همان گروهی کلید خورده است که روند استیضاح رئیس جمهوری آمریکا در آنجا آغاز به کار کرده است.
«سارا هوکابی سندرز» سخنگوی کاخ سفید در سخنان تند و آتشین، تحقیقات کمیته امور قضایی آمریکا را تحقیقاتی سواستفاده آمیز در مورد اتهاماتی کذب دانست.
کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، رسیدگی به اتهامات احتمالی ترامپ را در قالب بخشی از تحقیقات در مورد کارشکنی در اجرای عدالت و سوءاستفاده از قدرت، آغاز کرده است.
هدف کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا مشخص کردن این مساله است که آیا ترامپ از طریق بخشش برخی افراد یا اخراج مخالفان خود همچون «جیمز کومی» مدیر سابق اف.بی.آی.، مانع از اجرای عدالت شده است یا نه.
ترامپ ماه می 2017، کومی را اخراج کرد. مدیر سابق اف.بی.آی. هدایت تحقیقات در مورد مداخله روسیه در انتخابات را برعهده داشت. این پرونده سپس به «رابرت مولر» واگذار شد. ترامپ هر گونه تخلف در این زمینه را رد کرده است.
در این میان، نام برخی از نزدیکترین مشاوران رئیس جمهوری آمریکا همچون «ایوانکا» دختر وی، از فهرست اولیه افراد مدنظر دمکرات ها برای دریافت اسناد و مدارک مرتبط با تحقیقات در مورد فساد ترامپ، حذف شده است.
نام ایوانکا در حالی از این فهرست حذف شده که «مایکل کوهن» وکیل سابق ترامپ هفته گذشته به قانونگذاران آمریکایی گفت که چندین بار ایوانکا را در مورد یک طرح عمرانی مربوط به ترامپ در مسکو، توجیه کرده است.
همچنین دیگر افراد غایب از این فهرست، مقام های ارشد سابق کاخ سفید از جمله «جان کلی» رئیس سابق کارکنان این کاخ و «گری کوهن» مشاور اقتصادی سابق ترامپ هستند.
شبد**اروپام**9109**1010

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ترامپ دمكرات هاي مجلس نمايندگان تباني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد: نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی