Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بهرام سرمست استاندار قم به همراه سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم ظهر سه‌شنبه از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم بازدید کردند.

عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم، محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، اعضای شورای اسلامی شهر قم و اصحاب رسانه استان قم، سرمست را در این بازدید همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تقاطع غیر همسطح میدان، ولی عصر (عج)، باغ پرندگان، تقاطع شهرک قدس و بزرگراه مرجعیت، تقاطع غیر همسطح بلوار پیامبر اعظم (ص) و بلوار فردوسی و خط یک متروی شهر قم از جمله پروژه‌هایی بود که مورد بازدید سرمست قرار گرفت.

بهره برداری از پل روگذر تقاطع غیر همسطح میدان، ولی عصر (عج) در خرداد ماه سال ۹۸، افتتاح فاز نخست باغ پرندگان قم در تابستان سال ۹۸ و بهره برداری از تقاطع شهرک قدس و بزرگراه مرجعیت تا پایان سال ۹۷ جزو وعده‌های مدیران شهرداری قم به استاندار قم در این بازدید بود.

استاندار قم پس از بازدید از پروژه‌های شهرداری قم با حضور در سازمان قطار شهری قم در جلسه‌ای در خصوص پروژه متروی شهر قم شرکت کرد.

در این بازدید از تقاطع غیر همسطح بلوار پیامبر اعظم (ص) و بلوار فردوسی که در حال اجرا می‌باشد بازدید و در جریان میزان پیشرفت پروژه و موانع پیش رو قرار گرفتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج

‌به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز ظهر پنج شنبه به صورت سرزده از پروژه بزرگراه شمالی کرج بازدید کرد تا در جریان روند پیشرفت آن قرار گیرد.

در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها، علاوه بر نظارت بر روند اجرا، موانع و موارد لازم احصا می‌شود و با حضور مسؤولان مربوطه در نشست‌های تخصصی مورد بررسی و چاره اندیشی قرار می‌گیرد.

بخشی از کمربند شمالی کرج در سفر رئیس جمهور به استان مورد بهره برداری قرار گرفت و روند تکمیل آن تسریع شد. استاندار البرز از پیمانکار پروژه‌ها خواست با اهتمام بیشتری نسبت به پیشبرد پروژه اقدام کنند.

کد خبر 6095194

دیگر خبرها

  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد