Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس و پاختاکور در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تساوی رسیدند.

طرفداری- تیم های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا
پرسپولیس ایران - پاختاکور ازبکستان
تهران-ورزشگاه آزادی
سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 18:30
داوران: ادهم محمد - محمد نادی - محمد مصطفی
گلزنان: بیکمائف(دقیقه4-پاختاکور)-ماریو بودیمیر(دقیقه 25-پرسپولیس)

ترکیب دو تیم

 پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور و ماریو بودیمیر

پاختاکور: سانجار کوانتور، فرخ سایفیف، سردار صبریخاچیف، شرزود آزاموف، مرات بیکمائف، دوستونبک خامادوف، ایگر کریمیتس، دراگان سران، جلا‌ل‌الدین ماشاریپوف، صدرالدین عبدالایف، علیونف 

نیمه اول

با شروع بازی برخلاف انتظار، پاختاکور توانست در همان ابتدا دروازه پرسپولیس را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 4 ارسال بازیکن پاختاکور از جناح راست در مقابل دروازه پرسپولیس به دراگان سران رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ به تیرک برخورد کرد تا توپ برگشتی در موقعیتی دروازه خالی به بیکمائف رسید که این بازیکن به راحتی دروازه خالی را باز کرد. دقیقه 7 مهدی ترابی در محوطه جریمه پاختاکور صاحب توپ شد که شوت این بازیکن را کوانتور به سختی دفع کرد. دقیقه 8 کرنر ارسالی بازیکن پرسپولیس در مقابل دروازه پاختاکور به کمال کامیابی نیا رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه عبور کرد. پس از اینکه برای دقایقی بازی متعادل بود، پرسپولیس توانست دروازه پاختاکور را باز کند. دقیقه 25 پاس در عمق بشار رسن در محوطه جریمه پاختاکور به ماریو بودیمر رسید که این بازیکن با شوتی محکم توانست دروازه را باز کند. پس از این گل باز هم بازی متعادل شد و خبری از ایجاد موقعیت نبود. دقیقه 44 شوت صدرالدین عبدالایف از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را علیرضا بیرانوند با واکنشی به موقع دفع کرد. در ادامه دیگر اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول این دیدار با تساوی 1 بر 1 پایان یابد و بازیکنان راهی رختکن شوند.

نیمه دوم

در نیمه دوم پرسپولیسی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند تا بازیکنان پاختاکور فاز دفاعی بگیرند. دقیقه 53 کرنر ارسالی بشار رسن در مقابل دروازه پاختاکور به کمال کامیابی نیا رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. پس از چند دقیقه از فشار حملات پرسپولیسی ها کاسته شد و بازی متعادل شد. دقیقه 65 پاس در عمق مهدی ترابی در محوطه جریمه پاختاکور به بشار رسن رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافع پاختاکور به کرنر رفت. دقیقه 66 کرنر ارسالی مهدی ترابی با اثر سیدجلال حسینی به شکل خطرناکی از کنار دروازه حریف عبور کرد. دقیقه 71 علی علیپور از پشت محوطه جریمه پاختاکور اقدام به شوتزنی کرد که با شوت آرام این بازیکن توپ به راحتی در دستان دروازه بان پاختاکور قرار گرفت تا همچنان بازی با تساوی ادامه یابد. دقیقه 79 علیرضا بیرانوند شوت پشت محوطه بازیکن پاختاکور را به راحتی در آغوش گرفت. دقیقه 80 شوت زمینی بشار رسن از پشت محوطه جریمه در دستان دروازه بان حریف قرار گرفت. دقیقه 83 سیامک نعمتی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه پاختاکور به بیرون رفت.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)

اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس