Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بوشهربا اشاره به افتتاح و اجرای شش پروژه با اعتبار ۲۱۵ میلیارد ریال در عالیشهر گفت: این پروژه‌ها در هفته فرهنگی عالیشهر انجام و در این هفته ۴۰ برنامه اجراء شد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی مقاتلی ظهر امروز در نشست بررسی اجرای برنامه هفته فرهنگی در عالیشهر با تاکید بر استقبال از برنامه یاد شده اظهار داشت: هفته فرهنگی با رویکرد افزایش نشاط ، خلاقیت اجتماعی و توسعه فرهنگ عمومی در عالیشهر اجراء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی در هفته یاد شده تصریح کرد:در هفته فرهنگی عالیشهر 5 پروژه عمرانی از جمله مجتمع فرهنگی هنری آفتاب با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بوشهربا اشاره به افتتاح و اجرای شش پروژه با اعتبار 215 میلیارد ریال در عالیشهر گفت: پروژه‌هایی با اعتبار 183 میلیارد ریال در هفته فرهنگی عالیشهر افتتاح و عملیات اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

مقاتلی با بیان اینکه در این هفته 40 برنامه اجراء شد گفت: سال آینده پروژه‌هایی در بخش فرهنگی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح می‌شود که نقش مهمی در تامین مطالبات قشر دانش آموز دارد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد در هفته فرهنگی عالیشهر عنوان کرد: در برگزاری این برنامه‌ها که برای نخستین بار در سطح عالیشهر با عنوان هفته فرهنگی اجرا شد که از دست اندرکاران قدردانی می‌شود.

وی برگزاری بازی‌های بومی محلی در مدارس، اجرای تئاتر خیابانی در بوستانها، شب شعر و مسابقه مشاعره، کارگاه آموزشی، سمینار، اکران فیلم‌های سینمایی، برگزاری جشن، نمایشگاه عکس و اجرای 10 غرفه صنایع دستی را از جمله برنامه‌های هفته فرهنگی عالیشهر دانست.

مشاور فرهنگی اجتماعی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر نیز با بیان اینکه بودجه هزینه شده در این برنامه‌ها از شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور اختصاص یافته است، عنوان کرد: شهر جدید عالیشهر بعد از شهر جدید صدرا شیراز دومین شهر در سطح کشور می باشد که اقدام به برگزاری هفته فرهنگی کرده است .

هفته فرهنگی شهرهای جدید در عالیشهر بوشهر برگزار می‌شود 183 میلیارد ریال پروژه عمرانی در عالیشهر بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد 215 میلیارد ریال پروژه در عالیشهر بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد

فاطمه بحریاری از اجرای این هفته در هر سال خبر داد و خاطر نشان کرد: طی دو سال اخیر شرکت عمران شهر جدید عالیشهر حدود 200 برنامه فرهنگی در شهر عالیشهر اجرا کرده است.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار اعضای شورای عالی مدیریت مردمی فرهنگی بوشهر اظهار داشت: متأسفانه زیر ساخت‌های استان از منظر فرهنگی نبوده، بلکه زیرساخت‌هایی برای توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری بوده است. بنابراین حسب آمایشی که وجود دارد مراکز و مکان‌هایی مشخص و طرحی با کمک مشاورین در کنار ساحل برنامه ریزی و تمامی زیر ساخت‌ها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: چادر زدن در عرض ساحل و پارک‌ها مشکل ساز است، بنابراین کمپ‌هایی با استانداردهای لازم برنامه ریزی شود که دارای امکانات باشد، لذا با توجه به فرصتی که تا پایان سال وجود این کار را از اکنون شروع شود تا زمان عید این امکانات آماده باشد.

وی در کنار هم بودن و قرارگاه بودن را به بسیار مهم عنوان کرد بیان داشت: کارها آسیب شناسی شود و بر اساس برنامه ریزی رفع آسیب صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری پیشنهاد تدوین تقویم برای قرارگاه مردمی فرهنگی با در نظر گرفتن مناسبت‌ها را مطرح کرد و عنوان داشت: این کار کمک می‌کند که کارها با برنامه ریزی و منسجم انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به حوزه رسانه ابراز داشت: جنگ رسانه نیازمند دانش، سرعت عمل و دیپلماسی است که کار با رسانه به چه شکل انجام شود. فعالیت‌های خوبی در عرصه فرهنگی به ویژه در کنار ساحل انجام شده اما بازتاب رسانه‌ای نداشته است. همچنین رشد تحلیل گری و دیپلماسی رسانه‌ای باید صورت گیرد.

وی بر هم پوشانی و حمایت از یکدیگر تاکید کرد و ابراز داشت: این قرارگاه یک پیکر است و با حمایت از هم اجازه ندهید قرارگاه تضعیف شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر بیان داشت: همه باید به این قرارگاه کمک کنند، این قرارگاه‌ها باید چارچوب را حفظ کنند، و مسئولان پاسخگوی مطالبات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشنهاد داد: طومار و راهپیمایی در حمایت از عفاف و حجاب برنامه ریزی، طراحی و برگزار شود.

کد خبر 6087475

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد