Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:46:42 GMT

۵ مصدوم در تصادف محور کلاله

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۸۶۵۵

۵ مصدوم در تصادف محور کلاله

علیرضا کمالغریبی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  گفت:در اثر برخورد یک خودرو ۴۰۵با با گاردریل ۵سرنشین آن مصدوم شدند.

وی افزود: این حادثه در محور کلاله به گالیکش رخ داد و بعد از اطلاع اورژانس از حادثه نیروهای ما بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا کمال غریبی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد:سه مصدوم با آمبولانس اورژانس و دو مصدوم نیز با کمک نیروهای هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:مصدومان به بیمارستان رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله منتقل شدند.

علیرضا کمالغریبی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان از رانندگان خواست تا هنگام رانندگی با رعایت قوانین از بروز چنین حوادی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ح

 

حادثه تصادف و 5 مصدوم در گلستان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب