Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:09:20 GMT

بیمارستان سینا می تواند عهده دار گردشگری سلامت باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۸۷۲۴

بیمارستان سینا می تواند عهده دار گردشگری سلامت باشد

آقازاده گفت: بیمارستان سینا می تواند عهده دار بخشی از گردشگری سلامت باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید علی آقازاده، امروز سه شنبه (14 اسفند) در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی با محوریت بررسی مشکلات بیمارستان تخصصی سینا برگزار شد، ضمن تاکید بر حمایت از بیمارستان سینا، گفت: بیمارستان خصوصی سینا با خدمات منحصر به فرد، تخصصی و ویژه ای که دارد از استاندار های بالایی برخوردار بوده و نعمت بزرگی برای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه این بیمارستان با خدمات خود در حوزه سلامت می تواند عهده دار بخشی از گردشگری سلامت کشور باشد، افزود: نیاز است در این خصوص با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز مکاتباتی صورت گیرد  و کارهای لازم در این زمینه انجام شود.

 

وی با اشاره به مشکلات این بیمارستان با سازمان های بیمه کرد، ادامه داد:باید با مساعدت مدیران بیمه و بانک ها، گام های موثری در راستای مرتفع کردن مشکلات این بیمارستان برداشته شود تا این بیمارستان بتواند در ارائه خدمات ویژه به بیماران فعالیت های گسترده تری انجام دهد.

 

این مقام مسئول همچنین به ادامه داد: مدیریت و اعضای هیات مدیره این بیمارستان در سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال از هزینه ها را متقبل شده اند که نیاز است مساعدت ویژه ای از سوی مدیران بیمه های استان و بانک ها صورت گیرد .

 

آقازاده در ادامه به حضور گردشگران خارجی به ایران اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی سالانه میزبان شش میلیون گردشگر است و بسیاری از گردشگران کشورهای همسایه، به عنوان گردشگران سلامت و برای درمان وارد کشور می شوند که با حضور این گردشگران سالیانه میلیارد ها تومان به بخش پزشکی کشور مساعدت می شود .

 

استاندار مرکزی اضافه کرد: فعالیت بیمارستان سینا در راستای گردشگری سلامت می تواند در اقتصاد کشور و استان بسیار موثر باشد.

 

این مقام ارشد استان خاطر نشان کرد: بیمارستان سینا دارای ۱۶۶ تخت بیمارستانی است که ۵۰ درصد تخت های موجود در این بیمارستان مورد استفاده بیماران قرار دارد .

 

وی با اشاره به بازدید انجام شده از بخش های مختلف این بیمارستان بیان کرد: تمام امکانات و تجهیزات، اتاق ها وV I P بیمارستان بی نظیر است که با حمایت ویژه از این بیمارستان می توان آن را به قطب گردشگری سلامت تبدیل کنیم.

 

استاندار مرکزی ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه با این بیمارستان بیان کرد: ظرفیت لازم در این بیمارستان وجود دار و مجموعه استان باید تلاش کند که بیمارستان بخشی از سلامت گردشگری کشور را نیز بر عهده بگیرد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان اصفهان کرمان کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان مجمع تشخیص مصلحت نظام بیمارستان سینا استاندار مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در شرایطی که جهان علیه تجاوز و جنایات رژیم جعلی و موقت اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی به ستوه آمده و فریاد اعتراض خود را به گوش مجامع بین‌المللی می‌رساند، خبر برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با صدها استاد و دانشجوی معترض در دانشگاه‌ها مایه بسی تأسف است.

اقدامات خشنی که برای سرکوب گفتمان دانشگاهی عدالتخواهانه در مورد فاجعه بشری بزرگی که در غزه در حال رویداد است، عمیقاً نگران کننده و غیرقابل قبول است که حرمت آزادی آکادمیک را تحت الشعاع قرار می‌دهد. مسلماً دانشجویان و استادان عدالت‌خواه در هر جایی که باشند نمی‌توانند رواج ظالمانه‌ی چنین رفتار و برخورد ددمنشانه‌ای را تحمل کنند، همانگونه که هیچ انسان آزاده‌ای مطابق با فطرت پاک خود نمی‌تواند آن را تحمل نماید.

بدین وسیله دانشگاه بوعلی سینا مراتب همدردی خود را با همه کسانی که با اجبار در دانشگاه‌های آمریکا مورد بدرفتاری قرارگرفته یا مجروح شده اند ابراز داشته و آمادگی خود را جهت بورسیه کامل دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های خود در اروپا و آمریکا اخراج شده‌اند را برای ادامه تحصیل در دانشگاه بوعلی سینا اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096235

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله ارتش مصر باستان
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد