Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه با حضور رئیس‌جمهور در منطقه آزاد انزلی به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ رضا مسرور صبح امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه رشت اظهار داشت: 290 میلیارد تومان پروژه در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف و متنوع با حضور رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت در منطقه آزاد انزلی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی پروژه قطار گیلان را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این استان اعلام کرد و ابراز داشت: امروزه حجم بسیار بالایی از حمل و نقل ریلی و انتقال کالا و مسافر در دنیا به وسیله خطور راه‌آهن انجام می‌شود.

مسرور با بیان اینکه حمل و نقل ریلی از سایر روش‌های ترانزیت کالا و انتقال مسافر ارزان‌تر است ابراز داشت:‌ ایجاد درآمد ارزی بسیار زیاد برای کشور و استان و تأثیر مستقیم آن بر روی اقتصاد از جمله مزیت‌های گسترش خطوط راه آهن است.

مطالبات مردم گیلان از رئیس‌جمهور؛ مردم در سختی قرار دارند/به جوانان امید دهید+فیلممطالبات گیلانی‌ها از رئیس جمهور|‌ دولت فکری برای ‌بحران آلودگی دریای‌خزر کند؛ انتقال آب از خزر بماند برای بعدمطالبات گیلانی‌ها از رئیس جمهور|‌ تسریع در روند تکمیل پروژه‌های در دست احداثمطالبات گیلانی‌ها از رئیس جمهور|‌ قیمت برنج ‌بازنگری جدی شود؛ الحاق فرودگاه رشت به ‌منطقه آزاد

وی کسب ارزش افزوده بیشتر برای کشور و صاحبان کالاها را از جمله دیگر مزیت‌های گسترش راه آهن دانست و تصریح کرد: امیدواریم با اهتمام ویژه دولت فازهای دوم و سوم پروژه قطار قزوین به رشت هر چه زودتر به اتمام برسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گسترش راه آهن به بندرانزلی و بندر کاسپین را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: مطمئناً با اجرای مراحله نهایی راه آهن گیلان و اتصال آن به آستارا کریدور شمال جنوب و کریدور جدید چین - ایران - قزاقستان تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

طرح چند منظوره اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا و ۲۰۰ کیلومتری شرق کلمبو، پایتخت این کشور و در منطقه ای نسبتا محروم و خشک قرار دارد. این پروژه عظیم و منحصر به فرد شامل ساخت «۲ سد»، «تونل انتقال آب» و «دو واحد نیروگاه زیرزمینی برق آبی هریک ۶۰ مگاوات (در مجموع ۱۲۰)» می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • جزئیات پروژه اوما اویا سریلانکا؛ شاهکار مهندسان ایرانی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴