Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:18:25 GMT

مردم از مدیریت جامعه شکایت جدی دارند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۴۶۵۰

مردم از مدیریت جامعه شکایت جدی دارند

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،آیت الله صدیقی امام جمعه تهران در جم خبرنگاران درباره انتقاد از مسئولان گفت: باید حاکمیت به طور مطلق و سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه از خودشان این انتقاد پذیری را شروع کنند. مردم توقع پاکی، کار، ابتکار عمل و تکیه بر ظرفیت داخلی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید مسئولان از خارج کشور توقع داشته باشند. باید به قدرت خدا تکیه کنند نه به خارج.

وی افزود: این پیشرفت ها که در این ۴۰ سال انقلاب اتفاق افتاد، برای این بود که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با تکیه به خدا فعالیت کردند‌. مردم از مدیریت کشور گله جدی دارند.مردم توقع اصلاح امور را دارند.

امام جمعه تهران در ادامه به صحبتی که یکی از نمایندگان درباره قائم مقامی امام خمینی (ره) تشکیکی مطرح کرده بود، اظهار کرد: تشکیکی است که درباره وصیت رسول الله مطرح شد، بالاتربن خیانت بود. تمام اصالت و ایمان امام خمینی (ره) این بود که کاری از هوا و هوس نکند. فقیه را خدا اذن داده است. فقیه هم در تصمیم های کلان باید با تکیه بر خدا تصمیم بگیرد. کسی که چنین حرفی را بیان می‌کند، یا جاعل است، یا تحت تاثیر دشمن است، یا از نظر اعتقادی به جایی رسیده که گمراه شده است‌‌. تشکیک باید بر اساس دین باشد. وقتی خدا فقیه جامع شرایط را به عنوان نایب معرفی می کند، دیگر تکلیف مشخص است‌. امام صادق (ع) فرمودند کسانی که در نایبان ما که فقیهان جامع الشرایط هستند، تشکیک کرد، در ما تشکیک کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن احادیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • تدوین الگوی توسعه زنجیره متانول هم‌زمان با اجرای مراحل تکمیلی طرح پتروشیمی دنا/ پیشروی با تکیه بر توان داخل
  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند