Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:02:40 GMT

کارگردان «روز واقعه» مستندی درباره «همایون شهنواز» ساخت

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۴۶۹۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

علی پورکیانی تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر از ساخت مستندی درباره همایون شهنواز کارگردان سینما و تلویزیون خبر داد و گفت: ۱۶ اسفند سالروز درگذشت این کارگردان بزرگ است که سال گذشته بر اثر حادثه‌ای دچار آتش سوزی شد و از میان ما رفت.

وی بیان کرد: به همین مناسبت مستندی با نام «آن همایون هنر» توسط شهرام اسدی کارگردان سینما ساخته شد تا بتواند گویای زحمات این کارگردان باشد که با سریال «دلیران تنگستان» شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، مستند «آن همایون هنر» توسط شهرام اسدی کارگردان فیلم‌هایی چون «روز واقعه» در مدت زمان ۶۰ دقیقه ساخته شده است.

این مستند که قرار است پنجشنبه ۱۶ اسفند همزمان با سالروز درگذشت همایون شهنواز در موزه سینما به نمایش درآید روایتی از زندگی حرفه‌ای و شخصی اوست و مخاطبان را با مقاطعی از زندگی این کارگردان آشنا می‌کند.

همچنین در این مستند مصاحبه‌هایی با کارگردانان و چهره‌های سینمایی انجام شده است که در تیزر کوتاهی که از مستند تهیه شده است می‌توان بخشی از آن را دید.

کد خبر 4560818 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: همایون شهنواز شهرام اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری