Web Analytics Made Easy - Statcounter

دخالت بخش دولتی در انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه و تلاش بی‌فرجام یکی از معاونت های استانداری برای تخریب کاندیداداها از مهمترین مسائل نشست صمیمانه فعالین اقتصادی با مجمع نمایندگان استان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، نشست صمیمی فعالین اقتصادی بخش خصوصی با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه صبح امروز در اتاق بازرگانی برگزار شد؛ این اولین نشست بعد از انتخابات اخیر اتاق‌های بازرگانی بود که هیات رییسه جدید در آن حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که به بحث و بررسی مشکلات فعالان اقتصادی پرداخته شد، رضا سلیم‌ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه و عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی استان به هجمه‌های تخریب‌گرانه برخی از افراد در فضای مجازی علیه کاندیدا انتقاداتی داشت.

وی گفت: به نظرم به جای تبریک باید به هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تسلیت گفت به خاطر این همه هجمه و بی‌احترامی که به ما و خانواده‌هایمان در این دوره انجام شد.

سلیم‌ساسانی گفت: چه هجمه هایی در این دوره به ما وارد شد و دریغ از یک حمایت از مجمع نمایندگان؛ بدترین تهمت ها از طرف باجگیران فضای مجازی دریافت کردیم اما هیچ برخوردی با آنها ندیدیم.

دخالت بی رویه بخش دولتی در انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه موضوع مهم دیگری بود که سلیم‌ساسانی به آن پرداخت و خطاب به اعضای هیات رییسه اتاق گفت که چرا همه سکوت کرده اید و نمی‌گویید که چه بلایی سر ما آورند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس هم گفت که ما صدایمان را به کجا باید برسانیم؛ کدام انتخابات اتاق بازرگانی را سراغ دارید که مشاور جوان استاندار در ستاد انتخابات بوده باشد؟!

سلیم ساسانی همچنین از مجمع نمایندگان استان خواست تا از رییس هیات نظارت بر انتخابات پاسخ این سوالات را طلب کنند.

وی خطاب به نماینده مردم سرپل‌ذهاب در مجلس گفت که از آقای تجری گله مندیم  و ای کاش ما جای کاندیدای مورد حمایت شما بودیم و از ما هم حمایت می‌کردید.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی کرمانشاه تصریح کرد: اعضای هیات رییسه چرا نمی‌گویند که یکی از معاونت های استاندار چقدر تلاش کرد که ما رای نیاوریم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی

مهشید سلیمانی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره در استان ارائه شد،  افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

وی ادامه داد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی گفت: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد