Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نخستین جشنواره استانی تولیدات تخصصی دیجیتال فردا در اردبیل برگزار می‌شود. ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قاسم محمدزاده عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره تولیدات تخصصی دیجیتال در اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده نخستین جشنواره استانی تولیدات تخصصی دیجیتال فردا در اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مهم‌ترین اولویت برگزاری این جشنواره دستاوردهای انقلاب اسلامی است که فردا ساعت 15 در سالن ولایت اردبیل این جشنواره با معرفی نفرات برتر و تجلیل از آنان برگزار می‌شود و بخش‌های مختلفی از جمله تولیدات چند رسانه‌ای، نرم‌افزار و اپلیکیشن و رسانه‌های دیجیتال در این جشنواره ترتیب اثر داده شده است.

‌پارک علم و فناوری طرح هوشمندسازی مصرف آب را در اردبیل اجرایی می‌کندجشنواره دانشجویی فناوری نانو در مازندران برگزار می‌شودجشنواره جهادگران علم و فناوری خوزستان در اهواز برگزار می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بیش از 300 اثر به این جشنواره ارسال شده و 26 نفر حائز رتبه‌های برتر شده‌اند که با حضور مسئولان کشوری و استانی امام جمعه اردبیل و مسئول سازمان فضای مجازی بسیج کشور برگزار می‌شود و تلاش بر این است تا به مهم‌ترین هدف خود که نشان دادن پیشرفت‌های علمی و توانمندی جوانان است دست یابیم.

محمدزاده تصریح کرد: باید با حضور جوانان و نوجوانان زمینه توسعه در عرصه‌های علمی و عملی و پیشرفت جامعه را فراهم کرده و با اتکا به توان داخلی تحریم‌های دشمنان را نابود کرده و نیازهای فکری و علمی را برطرف کنیم که این جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای نشان دادن توسعه علمی نوجوانان و جوانان انقلابی است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بارها نام جوان را تکرار کرده‌اند که این موضوع نشان از نقش قابل توجه جوانان در تعیین آینده و سرنوشت مملکت ایران اسلامی است و باید از این ظرفیت ارزشمند برای حل مشکلات جامعه و توسعه و پیشرفت علمی استفاده شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟

نخستین جشنواره سراسری فیلم شهرنما در حالی پایان پیدا کرد که جایزه بزرگ جشنواره به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به هیچ فیلم‌سازی تعلق نگرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جشنواره، در آئین پایانی جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) که با حضور جمعی از فیلم‌سازان و برگزیدگان همراه بود، رضا فهیمی به نمایندگی از هیئت داوران پیرامون عنوان جایزه بزرگ جشنواره توضیحاتی ارائه داد و گفت: هیئت داوران هیچیک از آثار را شایسته دریافت عنوان بهترین فیلم ندانست.

وی با اشاره به اینکه برای عنوان جایزه ویژه هیئت داوران مبلغ ۵۰۰ میلیون ریالی به عنوان جایزه درنظرگرفته شده بود که به فیلم‌سازان شرکت کننده در جشنواره تعلق نگرفت، افزود: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری، این مبلغ برای تولید فیلم کوتاه ۱۰۰ تا ۱۲۰ ثانیه‌ای اختصاص می‌یابد.

نماینده داوران جشنواره شهرنما ادامه داد: طی هماهنگی صورت گرفته با انجمن سینمای جوانان، در روزهای آینده طی فراخوانی از فیلم‌سازان سراسر کشور برای ارائه فیلم‌نامه دعوت خواهد شد تا پس از بررسی طرح‌ها در شورای پیچینگ فیلم کوتاه، این مبلغ برای حمایت از تولید هزینه شود.

به گزارش ایمنا، نخستین جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان برگزار شد.

کد خبر 750056

دیگر خبرها

  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟