Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@08:30:08 GMT

زنگ نیکوکاری در مدارس خراسان شمالی نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۱۹۵۴

زنگ نیکوکاری در مدارس خراسان شمالی نواخته شد

 هم‌زمان با آغازین روز احسان و نیکوکاری، زنگ نیکوکاری در ۶۲۶ آموزشگاه این استان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز چهارشنبه در آیین برگزاری جشن نیکوکاری بابیان اینکه ۱۴ اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد در سال ۵۷ به دستور امام (ره) در تقویم به نام روز احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است، گفت: امسال به‌منظور مشارکت بیشتر هم‌وطنان در این کار خیر، جشن نیکوکاری طی سه روز ۱۵،۱۶،۱۷ اسفندماه با شعار "عیدی برای همه" برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ۸۱۱ پایگاه در مدارس، مساجد، مصلاها و مراکز نیکوکاری سراسر استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار مستقرشده است البته توصیه می‌شود هم‌وطنان برای پرداخت کمک‌های نقدی از روش‌های الکترونیکی استفاده کنند.


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: همچنین ۱۳۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان در مدارس استان خراسان شمالی توزیع‌شده است.


الهی راد روز احسان و نیکوکاری را اعلام فرهنگ نوعدوستی و ترویج این فرهنگ در بین تمامی جامعه برشمرد و اضافه کرد: جشن نیکوکاری یکی از برکات تاسیس کمیته امداد به دستان با برکت رهبری کبیر انقلاب اسلامی بوده است.


وی همچنین به استقبال مردم نیکوکار استان از طرح های مشارکتی کمیته امداد اشاره و خاطر نشان کرد: امسال شاهد رشد کمک های مردمی در طرح های مختلف این نهاد بودیم به طوری که در حوزه اکرام کمک ها بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.


گفتنی است: هم‌اکنون امکان پرداخت کمک‌های نقدی از طریق شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷* و یا مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی www.emdad.ir به‌صورت غیرحضوری فراهم‌شده است.


  

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان اصفهان خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد 18 اسفند کانون های مساجد بجنورد خراسان شمالی زنگ نیکوکاری احسان و نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار استان مرکزی در این مراسم با تبریک روز معلم به معلمان استان گفت: همت معلمین نجات دهنده آینده غیرقابل پیش بینی است و این معلمان هستند با تربیت صحیح فرزندان این کشور می‎توانند آینده ساز شوند.
مخلص الائمه معلمان را همراه همیشگی ما از دبستان تا دانشگاه و مراتب علمی بالاتر دانست و افزود: هر چه بتوانیم در مسیر رفع مشکلات فرهنگیان قدم برداریم آینده بهتری را می‌توانیم پیش رو داشته باشیم گرچه معلمان امروز با وجود تنگنا‌ها همچنان برای تربیت نسل امروز تلاش می‌کنند.
مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار معلم در دو هزار مدرسه استان مرکزی فعالیت دارند گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌هایی برای گرامیداشت مقام معلم در نواحی آموزش و پرورش در شهر‌های مختلف، مراسم‌هایی توسط دانش آموزان در بیش از دو هزار مدرسه استان نیز برگزار می‌شود.
در ادامه از معلمان نمونه مدرسه حکمت تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی