Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۸ دیدار در روز‌های پنجشنبه و جمعه پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها پرسپولیس به مصاف نساجی مازندران می‌رود و استقلال تهران نیز میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است.

ماشین سازی تبریز- تراکتورسازی/ ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت ۱۵

دربی تبریز میان تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی روز پنج شنبه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه ماشین سازی میزبان دربی تبریز است این بازی باید در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شود، اما مسئولان ۲ تیم تبریزی به علت استقبال هواداران از این بازی خواستار برگزاری دربی در ورزشگاه یادگار امام تبریز شدند و با موافقت شورای تامین قرار است این بازی در یادگار امام برگزار شود.

به هر حال مالکیت مشترک ۲ باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی باعث شده است که شائبه تبانی در دربی تبریز مطرح شود، اما مسئولان تبریزی این موضوع را تکذیب و بیان کردند که با همه وجود برابر یکدیگر بازی می‌کنند.

هر ۲ تیم تبریزی وضعیت خوبی در جدول رده بندی دارند. تراکتورسازی هفته گذشته توانست سپاهان صدرنشین لیگ برتر را در خانه خود شکست بدهد و شانس خود را برای کسب قهرمانی در لیگ برتر افزایش بدهد. همچنین تیم ماشین سازی در بیرون از خانه توانست یک امتیاز از ذوب آهن بگیرد و با ۲۲ امتیاز در رتبه هشتم قرار بگیرد.

ماشین سازی به تازگی یک بازیکن اسکاتلندی جذب کرده است و قصد دارد از این بازیکن برابر تراکتورسازی استفاده کند.

تراکتورسازان قصد دارند روند رو به رشد خود را با پیروزی برابر همشهری خود ادامه بدهند و همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند. البته رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی شناخت خوبی از تراکتورسازی دارد و همین موضوع برای سرخپوشان تبریزی دردسر ساز می‌شود.

چند بازیکن تراکتورسازی و ماشین سازی مقابل تیم سابقشان بازی می‌کنند و آن‌ها انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود در دربی تبریز دارند.

جدال لیکنز و مهاجری هم به جذابیت این بازی می‌افزاید و باید دید مهاجری می‌تواند اولین شکست سرمربی خارجی تراکتورسازی را رقم بزند یا نه!

عزیز معبودی بازیکن ماشین سازی به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را در دربی تبریز همراهی کند.

سایپا - فولاد خوزستان/ روز پنجشنبه ساعت ۱۶

نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته برابر تیم پارس جنوبی جم به تساوی بدون گل دست یافتند و با ۲ بازی کمتر و کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفتند.

شاگردان علی دایی بعد از خداحافظی از لیگ قهرمانان آسیا همه تمرکز خود را برای بازی‌های لیگ برتر گذاشتند تا در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابند.

علاوه بر این باشگاه سایپا مدتی پیش در بخش مدیریت دچار تغییر و تحولات شد و مدبر جایگزین درویش در سمت مدیرعاملی شد. به هر حال سایپایی‌ها امیدوارند با حضور مدیرعامل جدید مشکلات مالی شان تا حدودی حل شود تا با روحیه بالا به مصاف حریفان خود در لیگ برتر بروند.

در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان هفته گذشته در خانه شکست سنگینی برابر آبی پوشان پایتخت متحمل شدند. این تیم قصد دارد این هفته جبران مافات کند، اما کار سختی برابر شاگردان دایی دارد.

تقابل دایی و افشین قطبی به جذابیت این بازی می‌افزاید و این ۲ مربی بعد از ۹ سال همدیگر را ملاقات می‌کنند. زمانی که علی دایی از سرمربی تیم ملی فوتبال کنار گذاشته شد قطبی جانشین او شد و همین موضوع باعث شد که دایی از قطبی ناراحت شود و اکنون بعد از چند سال این ۲ مربی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

رضا میرزایی بازیکن فولاد خوزستان تنها محروم این بازی است.

استقلال خوزستان- پیکان/ روز پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰

آبی پوشان اهوازی در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و آن‌ها با وجود برتری برابر سپیدرود رشت همچنان با ۱۰ امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.

کریم بوستانی هفته گذشته از سرمربیگری استقلال خوزستان استعفا داد و قنبری جایگزین او در این تیم شد. به هر حال باید دید تغییر و تحولات در کادر فنی شوکی بر آبی وشان اهوازی وارد می‌کند یا نه!

در آن سوی میدان، تیم فوتبال پیکان هفته گذشته نتوانست از میزبانی خود برابر تیم پدیده شهر خودرو استفاده کند و با کسب تساوی مقابل حریف مشهدی خود و با یک بازی کمتر در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

هر ۲ تیم به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند و باید دید کدامیک از این تیم‌ها در کسب امتیاز به موفقیت دست می‌یابد.

محمدرضا مظاهری از استقلال خوزستان و فراز امامعلی از پیکان تهران محرومان این بازی هستند.

پدیده شهر خودرو- ذوب آهن اصفهان/ روز پنجشنبه ساعت ۱۷

تیم پدیده شهر خودرو هفته گذشته توانست در خارج از خانه یک امتیاز برابر تیم پیکان کسب کند و یک پله در جدول رده بندی صعود کند و با ۳۹ امتیاز در رتبه دوم قرار بگیرد.

این تیم مشهدی قصد دارد از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد و با پیروزی برابر ذوب آهن به طور موقت در صدرجدول قرار بگیرد.

بلیت این بازی از سوی مالک پدیده رایگان اعلام شده است تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته برابر تیم ماشین سازی در خانه خود متوقف شد و با ۲ بازی کمتر و کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه ۱۴ قرار گرفت. این تیم برای خروج از بحران نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارد، اما کار سختی در مشهد پیش رو دارد.

شاگردان علیرضا منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند و آن‌ها به دنبال این هستند که در این رقابت‌ها هم به موفقیت دست یابند.

سایر دیدار‌ها فردا (جمعه) ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ با انجام چهار دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

نساجی مازندران - پرسپولیس (ساعت ۱۶:۰۰)

سپاهان اصفهان - پارس جنوبی جم (ساعت ۱۶:۰۰)

صنعت نفت آبادان - سپیدرود رشت (ساعت ۱۶:۳۰)

استقلال تهران - نفت مسجد سلیمان (ساعت ۱۸:۳۰)

بیشتر بخوانید:

غیبت تارتار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان

مشکل بازیکن نساجی در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس

اسامی داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر مشخص شد

انتهای پیام/

پیش بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی

نه تراکتور اوضاع جالبی دارد و نه فولاد. تی‌تی‌ها هیچ یک از ۵ دیدار اخیرشان را نبرده‌اند و تنها ۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن عایدشان شده است. در سمت مقابل از آخرین برد فولاد در حال سقوط، ۸ هفته می‌گذرد و سرخ‌پوشان اهواز هفته‌هاست برای بقا در لیگ‌برتر دست و پا می‌زنند.

طرفداری | تراکتور و فولاد به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: فولاد - تراکتور

تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 19:30

ورزشگاه: فولاد آرنا

داور: بیژن حیدری

پیش بازی

- فولاد با ۲۲ امتیاز تیم چهاردهم جدول است. این تیم در صورت از دست دادن امتیاز در این مسابقه ممکن است در رده پانزدهم جدول قرار گیرد و تنها برد جایگاه فعلی فولاد را تضمین می‌کند.

- تراکتور با ۴۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارد. باخت در این بازی ممکن است به قیمت سقوط تراکتور به رده پنجم تمام شود ولی قرمزپوشان با هر نتیجه‌ای از این رده بالاتر نخواهند رفت.

- فولاد در ۸ بازی اخیر لیگ‌برتری خود برنده نبوده است.

- تراکتور ۵ بازی آخر خود در چارچوب لیگ‌برتر را بدون برد پشت سر گذاشته است.

- آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز به ۶ سال قبل برمی‌گردد. (یک بر صفر، لیگ هفدهم)

- تراکتور هیچ‌گاه در ورزشگاه شهدای فولاد موفق به بازگشایی دروازه فولاد خوزستان نشده است.

- فولاد از ۱۲ بازی خانگی خود در فصل جاری لیگ‌برتر، ۱۲ امتیاز به دست آورده است. تراکتور این فصل ۱۲ بار به خانه حریفان رفته‌ که حاصل آن ۱۷ امتیاز بوده است.

- لوسیانو پریرا با ۶ گل بهترین گلزن تقابل ۲ تیم است و پس از او ساسان انصاری با ۵ و لوسیانو ادینهو با ۴ گل قرار دارند.

- برد ۲ بر یک و تساوی یک بر یک هر کدام ۶ بار، پرتکرارترین نتیجه رویارویی‌های ۲ تیم بوده و پیروزی ۳ بر صفر فولاد و ۳ بر ۲ تراکتور بهترین بردهای ۲ تیم مقابل هم بوده‌اند.

- ساسان انصاری، حمید بوحمدان، علی شجاعی، احسان مرادیان، مهدی شیری، عارف آقاسی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر ۲ تیم را در کارنامه دارند.

جدول لیگ برتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن