Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:36:13 GMT

مجتمع قضایی شهید باهنر کرمان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۵۳۸۸

مجتمع قضایی شهید باهنر کرمان افتتاح شد

با حضور دادستان کل کشور مجتمع قضایی شهید باهنر کرمان افتتاح شد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آئین افتتاحیه مجتمع قضایی شهید باهنر و ساختمان اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، محمدجواد فدایی استاندار کرمان و تعدادی از اعضای شورای تامین استان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان و اعضای شورای قضایی استان و همچنین احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتمع رسیدگی به جرائم امنیتی و موادمخدر شهید باهنر کرمان در سه طبقه و مساحتی برابر 4 هزار و 200 مترمربع و از محل اعتبارات استانی و با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال و با هدف توسعه قضایی، دسترسی هر چه آسان‌تر مردم به دستگاه قضایی و تمرکززدایی از مرکز شهر افتتاح شده است.

کرمانشاه| نخستین مجتمع قضایی ویژه دعاوی اقتصادی در کشور افتتاح شدواحد معاضدت در مجتمع قضایی شهید صدر راه اندازی شدرشت| مجتمع قضایی ویژه تصادفات در استان گیلان ایجاد می‌شود

به گزارش تسنیم کلنگ احداث این پروژه در سال 1391 به زمین زده شد اما به دلیل نداشتن اعتبارات مالی تا سال 1396 پیشرفت چندانی نداشت و در نهایت با پیگیری‌های انجام شده صبح امروز  و با حضور حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به بهره‌بردای رسید.

لازم به ذکر است حضور در جمع مسئولان قضائی استان، قضات و کارکنان دستگاه قضائی، دیدار با اعضای شورای قضائی استان و بازدید از پروژه های عمرانی در حال ساخت دادگستری در سطح شهر  کرمان، حضور در جلسه شورای تامین استان کرمان و حضور در جمع اصحاب رسانه کرمان از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در کرمان است.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم