Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:08:17 GMT

هفت دستگاه موتورسیکلت و خودرو سرقتی در پلدختر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۶۴۹۸

هفت دستگاه موتورسیکلت و خودرو سرقتی در پلدختر کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی پلدختر گفت: پنج دستگاه موتورسیکلت و 2 دستگاه خودرو سرقتی در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ همایون بخشی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی پلدختر به واسطه اجرای این طرح ها در 2 روز موفق به کشف این تعداد خودرو مسروقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خودروهای مسروقه از شهرستان های همجوار و برخی نیز خارج از استان به سرقت رفته که توسط نیروی انتظامی پلدختر کشف شدند.
فرمانده انتظامی پلدختر بیان کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح یک نفر از فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر با 500 گرم مواد دستگیرشد.
سرهنگ بخشی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی 48 متخلف توسط نیروی انتظامی دستگیر که پرونده کیفری آنها دردستگاه قضایی تحت رسیدگی است.
وی ادامه داد: 17 دستگاه موتورسیکلت و 35 دستگاه خودرو که دارای سوابق تخلفات بسیاری بودند در اجرای این طرح شناسایی، توقیف شد.
7273/7272

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشف خودرو و موتور سيكلت سرقتي كشفيات پلدختر انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان شوش موضوع جهت شناسایی عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور مأموران فرماندهی انتظامی کرخه قرارگرفت.

فرمانده انتظامی کرخه تصریح کرد: ماموران پلیس شهرستان کرخه با تسلط اطلاعاتی توانستند محل اختفاء سارقان مسلح موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ داراب نیا گفت: از متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی متعلق به مالباختگان، کشف وضبط شد. متهمان نیز در تحقیقات پلیس به چندفقره سرقت معترف وپس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903429

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • طرح نور در راستای مطالبه مردمی
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان